fbpx

הקריאייטיבים המנצחים של חודש נובמבר 2022 

מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥

פרסומת בלאק פריידי חדשה 💡
אנחנו נתחיל לראות יותר ויותר פרסומות של הבלאק פריידי
כל שנה המבצעים מתחילים מוקדם יותר.

הפרסומת הזאת מתוחכמת יותר כי לדעתי הם מתחשבים בעובדה שפייסבוק צריכה זמן למידה על מודעה והם מציגים טווח רחב של אחוזי הנחה בשביל שהמודעה תהייה רלוונטית גם בימים עצמם של הבלאק פריידי והסייבר מאנדיי.

מקווה שכבר חשבתם על ההצעה שלכם לסוף חודש 🙂

פרסומת חדשה 💡
כמה חשוב זה לבחור יוצר תוכן שיודע את העבודה
– שימוש בפיצ׳ר של התגובות כדאי להעביר את המסר של הסרטון
– הוק טוב שתופס את התשומת לב
– מציגה את הפתרון לבעייה – את המוצר – מאוד מהר
– מציגה את הפיצ׳רים שלו, את השימוש בו ואת התוצאה הסופית
– הנעה לפעולה בסוף

גם אם אתם לא עובדים עם יוצרי תוכן, תעבדו לפי הפורמולה הזאת 🙂

פרסומת Black Friday
כולם כבר מתחילים עם מבצעי סוף החודש!
צריך לתת לאלגוריתם זמן ללמוד
הצרכנים רוצים לעשות מחקר שוק לפני שהם רוכשים

תתחילו לפרסם מוקדם

פרסומת חדשה 💡
אחלה דרך גם להעלות את האמינות במוצר שלכם (ע״ שימוש בביקורות של צרכנים)
וגם להציג ליין מוצרים שונה (כמובן שזה גם יכול להיות שירותים שונים שאתם נותנים)
הם כמובן השתמשו בקרוסלה בפייסבוק 🙂
בדרך הזאת מצליחים לגעת בכמה שיותר אנשים

פרסומת חדשה 💡
*מודעת לידים*
הם לקחו את הקונספט של ״שאלות תשובות״ שעובד מצויין בטיקטוק
והם מעבירים את המסר שלהם דרך התשובה

היא דיברה מהר בהתחלה אז רושם פה את מה שהיא אומרת:
השאלה (מוצגת כטקסט): ״האם אני יכול לקבל הלוואה עם דירוג אשראי גרוע?״
התשובה: ״כן אתה יכול״ ואז היא ממשיכה בתשובה שלה.
היא מוסיפה גם הנעה לפעולה בסוף הסרטון שמכווינה את הקהל מה הצעד הבא שהם צריכים לעשות

פרסומת שממש קל ליצור – רק צריך להבין את השאלות שקיימות בראש של קהל היעד שלכם

פרסומת חדשה 💡
פרסומת של מי עדן שקפצה לי עכשיו
אהבתי אותה, והיא עצרה אותי אז אני משתף פה איתכם.

נקודה אחת – הם גם משתמשים ביוצרי תוכן עבור הפרסומת שלהם – ועשו עבודה טובה

רעיון חדש לקריאייטיב 💫
קונספט של ׳לפני ואחרי׳ קלאסית

מעולה לסוג העסק שבדוגמה – מה שמעניין את קהל היעד שלהם זה *״איך יראו השיניים שלי אחרי התהליך״*

זה קונספט שיכול לעבוד לכל בעל עסק/שירות או מוצר

אז אם אתם מסתבכים איך להתאים את זה למקרה הספציפי שלכם, תכתבו לי 💕

דוגמה לקריאייטיב בלאק פריידי 🎁
קריאייטיב סופר פשוט עם *ההצעה* מול העניים,
המוצר,
ואלמנט שעוזר לסגור מכירה (משלוח חינם)
שימו לב גם לקופי מעל התמונה

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇

רעיון מעולה לקריאייטיב 💪
מתאים במיוחד למוצרי Saas – אפשר אפשר להיות יצירתיים לשאר הקטגוריות

הם לקחו קונספט של ׳דואט׳ (דיאלוג בין שני אנשים) ועשו לו התאמה ליוטיוב
פירקתי עבורכם את הסרטון לחלקים החשובים:
1. הוק – הערך שהמוצר שלהם נותן
2. דואט (הקונספט)
3. יתרונות – מציגים למה הערך של המוצר שהציגו בהתחלה רלוונטי
4. הצגת המוצר בפעולה
5. הנעה לפעולה🍭

רעיון חדש לקריאייטיב 💪
קונספט של *״צילום מסך מכתבות״*
נתקלתי בכמה מודעות כאלה לאחרונה – עושים צילום מסך מהחלק הטוב ביותר בכתבה שכתבו עליכם / משהו שקשור למוצר שלכם או לשירות שלכם ושמים את זה כמודעה.

אפשר גם לשחק עם זה קצת ולקחת רק את הכותרת והלוגו ולהוסיף תמונה טובה של המוצר שלכם.
אפשר לקחת את הכותרת ואת הלוגו ולהוסיף גיף לחלק שבוא אתם מראים את המוצר שלכם.
כמו תמיד – תהיו יצירתיים!

מחר יעלה פה רעיון חדש לחגים🎁

רעיון חדש לקריאייטיב 🎁
קריאייטיב שמדבר כבר מעכשיו על החגים שמתקרבים בסוף חודש הבא
אם כבר להתחיל לפרסם מעכשיו את החגים אז הייתי מנצל את הבלאק פריידי וכותב משהו בסגנון: ״תנצלו את המבצעים של הבלאק פריידי בשביל שהמתנות השנה יגיעו בזמן״

דבר נוסף שאפשר לבחון זה קריאייטיב אחד עם מחיר ואחד בלי מחיר ולראות מה עובד טוב יותר

קריאייטיב מ-2007 של חברת Tripp ✈️
מידי פעם אני אוהב לקבל השראה מפרסומות ישנות של הסוכנויות הגדולות של פעם

מאוד אהבתי את הקריאייטיב הזה כי הוא מתאר בויז׳ואל את מסר (היתרון) המרכזי של המוצר
״נפח גדול באריזה קטנה״
דרך קריאייטיבית להעביר מסר!

אפשר לראות גם שבקופי הם נוגעים בפיצ׳רים של המוצר – בדר״כ רצוי להימנע מלדבר על הפיצ׳רים – אבל במוצרים מסויימים זה מבורך, כמו בדוגמה הזאת

קצת פותח את הראש – מחר אביא לכם דוגמה טובה מפרסומת שמתאימה גם לטיקטוק וגם לאינסטגרם!

רעיון #65 לקריאייטיב – מתנות 🎁
נתקלתי במספר קריאייטיבים לאחרונה שמדברים על מתנות
זאת אחלה אסטרטגיה למוצרים מסויימים לאורך כל השנה אבל בתקופה הזאת זה רלוונטי להרבה מוצרים/שירותים

מה הם עשו פה:
אחלה הוק + מראים את האתר שלהם
משתמשים באפקט טרנדי בטיקטוק
מציגים את המוצר
משתמשים ב-Voice over
ומראים את השלבים ל״תוצאה הרצוייה״

תרגישו חופשי לבקש פידבאק על קריאייטיבים שלכם 🙂

רעיון #66 לקריאייטיב – קידום קורסים 📔
קריאייטיב חמוד שמשתמש בקונספט של דואט (ידוע כבר שזה עובד מעולה)
המודעה נמצאת בטופ 5% מבחינת אחוז המרה

אפשר לראות שבהוק שלהם הם משתמשים בהצגת הכאב של קהל היעד
הם ממשיכים עם הזדהות
וסוגרים עם הנעה לפעולה מעולה 💪
תרגישו חופשי לשלוח אליי שאלות! בהצלחה

אני רוצה לשתף ברעיון נחמד שראיתי עכשיו בטיקטוק.

המותג הזה שינה את תמונת הפרופיל שלו להצעה שהוא מריץ בתקופה הזאת של המבצעים
הם מאוד חזקים אורגנית אז זה מאוד עוזר אבל בלי קשר אפשר להשתמש בפלייסמנט נוסף בשביל לקדם עוד קצת את את המבצעים שלכם

רעיון #67 לקריאייטיב 🧠
מודעה שנתקלתי בה עכשיו – מאוד אהבתי את הביצוע ואת המסר הכללי של המודעה
לא קראתי מה הוא מוכר אבל בטח קורס או תוכנית כלשהי.

הדרך שבה הוא בחר להעביר את המסר אדירה בעניי

הדבר היחיד שחסר לי זה מה הוא מוכר שאם הוא היה מוסיף את זה, המודעה הייתה מושלמת בעניי

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇