fbpx

הקריאייטיבים המנצחים של חודש ספטמבר 2022

מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥

ערב טוב חברים🔥
אחת הפינות הנוספות שביקשתם היא המלצות על מקורות מידע שקשורים לשיווק

אז יש פודקאסט שאני שומע בבקרים והוא נקרא Perpetual Traffic

יש שם מלא טיפים ודוגמאות על פעולות שעובדות להם בפלטפורמות הפרסום
תמיד יש משהו חדש שאפשר ללמוד משם

ממליץ מאוד
https://open.spotify.com/show/59lhtIWHw1XXsRmT5HBAuK?si=VkT3RmsOTKmDbvanQ-jDyw

בוקר טוב 🌻
אחרי כמה ימים של שקט בגלל הרבה אירועים (אירוע של טיקטוק, לייב ראשון בטיקטוק)
חוזר לשלוח לכם קריאייטיבים וטיפים.
מחר יהיה פה טיפ על איך לוודא שחשבון הפרסום שלכם בגוגל מוגדר כמו שצריך

אבל בנתיים, קריאייטיב משנת 1990 מהגוף שמלמד על הבריאות בארה״ב
אני מתמקד הרבה בוידאו, אבל הפעם רציתי להציג תמונה
מהסיבה שהתמונה מושכת את התשומת לב בצורה מעולה,
גורמת לקהל לזוז באי נוחות
ומעבירה את המסר ממש מהר

אני אישית אוהב פרסומות שגורמות לקהל להרגיש רגשות עוצמתיים (חיובים ושליליים כאחד)

פרסומת חדשה שהראו לי אתמול 👋

בגלל שהשימוש בסאונדים הוא מוגבל בטיקטוק (זכויות יוצרים)
צריך להיות יצירתיים

תראו איך הם עשו את זה

פרסומת חדשה 💡

אהבתי בפרסומת שלושה דברים:
1. השתמשו בהוק שמדבר לקהל רחב (וגם סופר רלוונטי לתקופה – ההשקה של אפל)

2. הם בנו את הוידאו כשלבים – אנשים נוטים לצפות יותר שהם מבינים שיש המשכיות למשהו מסויים שבסופו התמונה המלאה תתבהר להם.

3. הם השתמשו במסך ירוק – פיצ׳ר של טיקטוק – הם מבינים שהם צריכים להשתלב בפלטפורמה כמה שיותר שהסרטון לא יראה כמו פרסומת.

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇

אני יושב ומתכנן את הפרסומת של היום – והיא מלאה בעומק, נראה שהשקיעו בה המון מחשבה – היא משנת 1993

ואז תוך כדאי אני נכנס לאינסטגרם ורואה את הפרסומת הבאה ולא מפסיק לצחוק, הייתי חייב לשתף.

כמה היא ההיפך הגמור – עבודת תרגום מביכה – הם חייבים את השירותים של בלנד

יום מעולה לכולם!
הפרסומת של היום היא משנת 1990
והיא תפסה אותי כלכך מהסיבה שהייתה הרבה מחשבה מאחורייה

לפעמים חשיבה מחוץ לקופסה יכולה להוציא מודעה מבריקה, מוכרת ותוך כדי גם נותנת ערך לאנשים.

אתם לא צריכים לקרוא את כל העמוד
תתמקדו רק ביצירה של בת שבע (בשד ימין שלה) – (בדוגמנית).
הם הציגו במודעה את היצירה המפורסמת, הראו שיש צד אחר בסיפור מאחורייה וככה הצליחו להעביר את המסר שלהם – העלאת המודעות לסרטן השד

אז בשורה התחתונה – אתם יכולים לנצל רעיונות / סיפורים קיימים ולנצל אותם לטובתכם
תהיו יצירתיים

שבוע טוב לכולם
אני רוצה לשתף אותכם בקונספט מסויים שנקרא ASMR
הפרסומת ארוכה מידי לטעמי בדוגמה, אבל קחו השראה לרעיון הכללי

שלום לכולם 👋
הקראייטיב של היום מראה בצורה מעולה איך צריך לקחת בחשבון את הפלטפורמה שבה אתם מפרסמים.

זה יכול לבוא לידי ביטוי ב:
1. גודל הסרטון / תמונה (יחס גובה / רוחב)
2. עם ובלי סאונד
3. עם ובלי דיבור
4. להוסיף ציטוטים או לא להוסיף

ועוד המון המון פרמטרים שמשתנים בין פלטפורמות הפרסום.

בדוגמה של היום תראו איך הם השתמשו בפילטר (וגם בשפה) של טיקטוק ויצרו מודעה שמקדמת את המוצר שלהם. מדהים בעניי!

היי לכולם 👋 אחרי כמה ימים שלא העליתי לכם רעיונות חדשים לקריאייטיבים (גם החגים ואני גם בכריתים).

אני רוצה לשלוח לכם אתה הדוגמה הזאת להדגיש לכם כמה זה חשוב להכיר את קהל היעד שלכם – ככל שתדעו מי קהל היעד שלכם ככה תוכלו ליצור קריאייטיבים שידברו אלייהם בצורה הרבה יותר טובה.

תראו איך הם עושים את זה פה – ככה קהל היעד מרגיש הרבה יותר מחובר למותג וכניראה שיבצע פעולה!

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇