fbpx

הקריאייטיבים המנצחים של חודש אוקטובר 2022

מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥

שלום לכולם מכריתים 🇬🇷
אני רוצה לשתף אתכם היום בשני דפי נחיתה שנתקלתי בהם.

לינקים:
1. https://pbs.twimg.com/media/FdCngUsXEAAnHC8?format=jpg&name=4096×4096
2. https://pbs.twimg.com/media/FdCoaEAWAAQGfLc?format=jpg&name=4096×4096

בדוגמה הראשונה הם אומרים מה המוצר, איך הוא עוזר, ולמי הוא מתאים – וכל זה בשנייה הראשונה שנחתתי בדף.
הדוגמה השנייה היא פאנל של Quiz – הכותרת מסבירה לי מה השאלון מספק לי אם אמלא אותו.
בשתי הדוגמאות המסר מאוד חד וברור.

הקושי שלנו הוא לרוב לדעת מה דף הנחיתה צריך לכלול, איזה מסרים לשים, ואיך להעביר את המסר בצורה נכונה.

גם פה כמו בקריאייטיב, היוזר צריך לקבל את הערך בשנייה הראשונה (בכותרת) – ולהבין מה יוצא לו מהמשך קריאת הדף או שימוש במוצר.

תרגיל בשבילכם:
תרשמו את הערך המרכזי של השירות או המוצר שלכם על דף ותבדקו אם הוא מופיע בצורה פש…

שלום לכולם 👋
קריאייטיב מעולה שמשתמש בבסט פרקטיסס של יצירת קריאייטיב בטיקטוק

הקונספט שהם משתמשים בו הוא ״לימודי״ – ״3 סיבות ל-x״ – אפשר להשתמש בהוק הזה לכל מוצר או שירות.

בנוסף לזה, מומלץ תמיד להשתמש בפיצרים של האפליקציה, כי זה הופך את הפרסומת לנייטיבית יותר – פה הם השתמשו בפיצר של ״מענה לתגובה״.

ולפינאלה, הם הוסיפו הנעה לפעולה – ללקק את האצבעות 😋

שלום לכולם 😀
היום אני רוצה לשתף אתכם בדעתי על שימוש בסופרלטיבים (מילים שמתארות בצורה מופרזת) בקריאייטיבים.
אני רואה המון מותגים שמשתמשים בזה (צירפתי פה דוגמה – המילה – "It's a game changer")

כמה סיבות למה לא להשתמש:
1. כולם משתמשים בזה – הקהל שלכם כבר התעייף מזה ולדעתי זה עושה יותר נזק מאשר תועלת.
2. זה לא באמת מתאר את המוצר או את השירות שלנו – הקהל שלנו רוצה לדעת בדיוק מה יוצא לו מזה – What's in it for me – וספציפיות יכולה לתרום לזה.
3. המודעות שלנו צריכות לדבר בשפה שכולם מבינים – אתם לא רוצים שהמודעה לא תעבוד כי לא הבינו את המילים שהשתמשתם בהן.

מה לעשות במקום:
תסבירו איך המוצר שינה לכם את החיים -באיזה אופן, תתארו בדיוק מה הרגשתם אחרי שהשתמשתם במוצר – ותשתמשו במילים ורגשות שגם ילד בן 7 יכול להזדהות איתם
בהצלחה💙

פרסומת חדשה 💡

״בטיקטוק תיצרו סרטונים שאנשים רוצים לראות,
ורק אז תבינו איך אתם מכניסים בצורה אורגנית את המוצר שלכם לתוך אותם סרטונים״

כלומר, תחשבו איך אתם מצליחים לתת ערך לקהל ולתוך זה לצקת את המוצר שלכם, ולא ליצור סרטון שהוא רק סביב המוצר.

שאני כותב ערך אני מתכוון ל:
ללמד
לבדר
לעורר השראה
וכו׳.

ככה גרנייה עשו בשיתוף רוני דואני
לקחו קונספט שעובד חזק בטיקטוק – ״יום בחיי״ – ויצקו פנימה את המוצר שלהם.
מעולה!🦁

פרסומת חדשה 💡
אם חסרים לכם רעיונות לאיך לקדם את העסק שלכם
אז הנה רעיון שהולך חזק בכל הפלטפורמות ובמיוחד בטיקטוק

שימוש ב״אתגרים״
בדוגמה הזאת הם מראים את ההתקדמות באתגר באמצעות שימוש במוצר שלהם
דרך מעולה להיות אותנטי ולמכור תוך כדי

ועוד דוגמה – מתאימה יותר לנותני שירות
תתרכזו בעיקר בסוף הפרסומת
אני מראה שם את הפאנל – כלומר מה שקורה לאחר הלחיצה על המודעה.

גם אם אין לכם אתר או דף נחיתה אתם יכולים להשתמש בטופס פנימי של טיקטוק של השארת פרטים.

טיפ של אלופים😉:
תוסיפו שאלה שהלקוח מחוייב לענות עלייה לבד.

זה תורם לכם במספר דברים:
1. המחויבות שלו גדלה
2. הסיכוי שהוא יזכור שהשאיר פרטים רק עולה
3. אתם יכולים לסנן ככה את הקהל ולהגיע רק למי שרלוונטי לכם

בהצלחה!

המלצה מהצוות של טיקטוק ישראל 👀
כמובן שזאת המלצה מוכרת, אבל הם אומרים את הדבר הבא:
במידה והצלחתם למצוא קריאייטיב מנצח, תיצרו לו עוד הרבה וריאציות של אותו קריאייטיב בשביל למקסם אותו מבחינת תוצאות ולגרום לו לרוץ כמה שיותר זמן.

מזה אומר בפועל:
– לשנות את המוזיקת רקע
– לשנות טקסטים
– לשנות צבעים
– להוסיף Voice over

בדוגמה ששמתי פה, הם משתמשים בקול רובוטי בעברית – וכמה שזה נשמע מגוחך, זה עובד!

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇

פרסומת מעולה לסופש😱

קפצה לי באינסטגרם (מותג בגדים)

מה טוב בה:
1. לקחו סרטון מטיקטוק והעבירו לאינסטגרם
2. השתמשו במסך ירוק וחיברו סרטון לאורך בימין עם תמונה סטטית בשמאל [הצעה מפתה]
3. בנו את הסרטון בסגנון של אחד שתיים שלוש
4. השתמשו ב״FOMO” בשביל לגרום לקהל לרכוש

אתם יכולים לקחת מזה השראה לרימרקטינג או לblack Friday הבא עלינו לטובה

פרסומת חדשה💡שנראת יוקרתית ואישית
חגיגת הקניות מתקרבת, ומותגים צריכים להמשיך להיות יצירתיים

רעיון מעולה בדוגמה ששמתי פה:
הם גורמים לכל מי שדוחה את הקנייה שלו לBlack Friday לעשות אותה עכשיו במקום.

ככה הם מאריכים את תקופת הסיילים שלהם וגם מגדילים מכירות כבר מאוקטובר

פרסומת חדשה💡

יש פה שילוב קונספטים שאני מאוד אוהב:
הראשון – סרטון מהבעלים
השני – ״מאחורי הקלעים״

השילוב של השניים יוצר אותנטיות יפה כזאת שמדברת לגובהה העניים שלי ומחברת אותי למותג

פרסומת חדשה והפעם תמונה 📸

אני אוהב אותה כי יש בה את האלמנטים שצריכים לכלול בכל תמונה:
הערך (הכותרת)
אמינות (ביקורות וכוכבים)
הנעה לפעולה (כפתור)

בנוסף, זאת מודעה שכל אחד מאיתנו יכול לבצע

פרסומת חדשה 💡
למה אהבתי את הפרסומת:
– הם משתמשים בסטייל ״לפני ואחרי״
– הם משתמשים בביקורות של אנשים
– הם מראים את השימוש במוצר
– הם עונים על שאלות פתוחות שנמצאות בראש של קהל היעד
– הם הוסיפו הצעה מפתה בסוף

פרסומת חדשה 💡
הפרסומת קיבלה 13K לייקים בכמה ימים.

היא טובה כי:
– היוצר תוכן השתמש במסך ירוק – נראה אורגני לפלטפורמה
– הוא התחיל עם ויז׳ואל שתופס את העין שהוא גם הכאב
– והמשיך עם הרבה תזוזה בסרטון בשביל לא לשעמם את הקהל

אתם יכולים לקחת את הטיפים האלה וליצור סרטונים כאלה לבד (בלי יוצרי תוכן)
פרסומת מעולה שלא דורשת הפקה בכלל – זה מדהים!

רעיון לפרסומת חדשה💡
הייתי בסדנה היום בפייסבוק והבעלים של Metabolic סיפר על תהליך יצירת הקריאייטיבים שלו.

חיפשתי קריאייטיב לשתף איתכם בו
ומצאתי אחד שיחסית קל ליצור.

תמונת מוצר שמציגה את היתרונות של המוצר (פחות פיצ׳רים)
מניסיון קריאייטיב מהסוג הזה עובד מעולה!

פרסומת בחירות חדשה 💡
היה חשוב לי להראות דוגמה שמנצלת את התקופה הנוכחית לצרכים שלה.
גם אפ פספסתם את הבחירות ולא עשיתם קריאייטיב מותאם
תמיד אפשר לעשות את זה בעתיד על כל אירוע אקטואלי שקורה
תהיו יצירתיים!

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇