מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥
*קבלו את אחד ממסעות הלקוח עם אחוזי המרה מעולים* – פאנל של שאלון (Quiz):
בשתי שיחות שונות היום (על מוצרי קוסמטיקה. ואתר קורסים.) הצעתי להטמיע פאנל של שאלון אז הבנתי שאני חייב לשתף את זה גם פה.
*למה זה טוב?*
– באמצעות השאלון אתם יכולים להתאים בין המוצר/שירות לבין הלקוח בצורה פרסונאלית.
– השאלון עונה על השאלות הפתוחות שיש ללקוח וגורם לו להבין שהמוצר/שירות בשבילו.
– השאלון גורם ללקוח להיות מעורב יותר עם המותג שלכם – ככל שהוא יהיה ״מושקע״ יותר, כך הסיכוי לרכישה עולה.
– אתם יכולים לאסוף ככה מיילים של לקוחות ולהגדיל את רשימת התפוצה שלכם.
– אתם יכולים לקבל המון פרטים על קהל היעד שלכם ולהתחיל לסגמנט אותם בצורה טובה יותר.
*למי זה טוב?*
– חנות עם המון מוצרים או נותן שירות עם המון שירותים
– חנות עם מוצר בודד או נותן שירות עם שירות אחד
– בעצם כמעט כולם
*כמה דוגמאות:*
https://shop.luminskin.com/pages/why-men-love-lumin-skip-ft-page
https://nutrafol.com/men/quiz/
https://myobvi.com/pages/quiz-main-2
מוזמנים להתייעץ בפרטי איך לפתח את זה אצלכם!🙂
את סוג הקריאייטיב של היום שיתפתי בעבר אבל הוא עדיין סופר רלוונטי!
מודעת פיצ׳רים:
להציג את המוצר שלכם (אפשר גם שירות) ולציין את הפיצ׳רים הכי רלוונטיים או הכי מוכרים שלכם.
במקום פיצ׳רים אפשר לשים את היתרונות של המוצר או השירות שלכם.
כמעט כל פעם שאני מנסה את הקונספט הזה הוא עובד לי!
הקריאייטיב של היום מדגים קונספט שעובד כבר שנים ומאוד קל ליצור אותו
השוואה
*מה חשוב לשים במודעה:* - את הערך הייחודי של המוצר או השירות שלכם בהשוואה לאחרים.
אני עוקב אחרי המותג הזה וראיתי שהם ניסו את המודעה הזאת כבר בעבר ועכשיו הם התחילו לעשות וריאציות נוספות של שינוי, כמו שינוי של הצד הימני,רקע וטקסטים.
כנראה שהם ראו שזה עובד להם טוב.
שינוי אלמנטים בקריאייטיבים מאפשר להם להאריך את ״חיי המדף״ ולנצל את התוצאות הטובות מאותו קריאייטיב.
דיברתי הרבה לאחרונה על קמפיין ASC
ונתקלתי בקייס סטאדי שפייסבוק עשו על Rothy’s ושיתפו את התוצאות מהקמפיין הזה.
https://www.facebook.com/business/success/2-rothys
אם עדיין לא ניסיתם את הקמפיין הזה שווה לנסות אותו – לי עובד מדהים.
ואם אתם לא מכירים את האתר הזה של פייסבוק אז שווה להציץ בו – פייסבוק מפרסמת שם מידי פעם קייס סטאדיז יחסית מפורטים של מה עובד, איך עובד, איזה טירגוטים השתמשו, קריאייטיבים ועוד המון מידע.
סיפרתי לכם בעבר על פודקאסט שמנתח את הפסיכולוגיה שמאחורי שיווק
באחד הפרקים הוא מנתח את המודעות ששינו / השפיעו על ההיסטוריה
אחד הקמפיינים המדוברים הוא של קוקה קולה.
*כל מותג צריך שיקשרו אותו למשהו מסויים, מותג שלא מקושר לכלום – גורלו שישכחו אותו*
קוקה קולה התקשו לקשר את המשקה שלהם לעונת החורף.
אז הם השתמשו בדמות של סנטה קלאוס שהייתה מקושרת לקריסמס וחשבו על הסלוגן הבא – Thirst knows no season.
בעבר לא הייתה תמימות דעים על המראה של סנטה קלאוס, וקוקה קולה תרמו במידה רבה בהטמעת המראה החייכן עם הצבע האדום באמצעות הפרסום שלהם.
הם הציגו את סנטה נהנה עם המשקה בדצמבר,
הם הציגו את סנטה נח מהמסע שלו שותה קולה,
ואפילו הציגו ילדים משאירים קולה במקום חלב מתחת לאח ואז מקבלים מתנות בתמורה.
והמהלך הזה עזר לקוקה קולה להיות מקושרים לקריסמס ולהראות שזה הגיוני לשתות קולה גם בחורף.