מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥
רעיון #88 לקריאייטיב
*יום האהבה* מתקרב וזה ממש הזמן להעלות קריאייטיבים בנושא
אז בימים הקרובים אשתף אתכם בקריאייטיבים ממספר נישות שונות שמדברות על יום האהבה.
הקריאייטיב ראשון הוא יחסית פשוט – כמובן שיש השפעה לגודל המותג שמפרסם אותו.
סקימס: מותג ההלבשה של קים קרדשיאן.
קריאייטיב באנר פשוט שפשוט מדבר את השפה של יום האהבה – והיא לקחה את זה לכיוון שלהם
*לא חייב לדבר על מתנות ביום האהבה, אפשר להתאים את היום הזה למותג שלכם בדרך שמתאימה לכם.
מחר יעלה כאן קריאייטיב שמשלב תמונות ו-voiceover – גם יחסית קל ליצירה
בהצלחה!
[התמונה המקורית נמחקה והייתה שונה מהתמונה המצורפת]
רעיון #89 לקריאייטיב
*שבעה ימים ליום האהבה*
שימו לב לקריאייטיב הבא: *אפשר להכין אותו בקאנבה*
– הם השתמשו ב-Voiceover על סרטון
– הוסיפו אנימציה של תמונות
– הוסיפו כיתוב
– וסיימו עם הנעה לפעולה
באמת שזה מספיק – לפעמים לא צריך להתחכם יותר מידי
רעיון #90 לקריאייטיב
הפעם לבעלי עסקים אבל *קונספט שמתאים לכל הנישות*.
סטייל ״יום בחיי״
מה טוב:
– קונספט שעובד טוב – להכניס את המוצר ביום יום.
– הם השתמשו במבנה נכון – סיפור אישי והצגת סצנות שונות.
– הם הציגו את התהליך המלא.
מה שווה לשפר:
– זריקת המשקפיים לפח – הוק נהדר – שווה להתקרב יותר ולשים את זה יחסית בהתחלה.
– וידאו הצגת תהליך הניתוח חייב להיות מלווה בvoiceover – זמן מת שאפשר להכניס המון פרטים נוספים וגורם לצופים להמשיך לצפות בסרטון
איך ליצור:
– אם אתם הבעלים אז בכיף אתם יכולים להיות מי שמצטלם.
– אתם יכולים להשתמש ביוצר תוכן.
– לחשוב על מגוון פריימים וסצנות מראש.
רעיון #91 לקריאייטיב
היום אני רוצה להתמקד בשלושה קריאייטיבים סטטיים:
שניים שמדברים ישירות על *הצעת הערך*
ואחד לקהל רימרקטינג.
השניים עם הצעת הערך:
לפעמים להיות ישיר זה הכי טוב גם אם זה נושא קצת רגיש –
הקושי האמיתי שתצטרכו לעבוד עליו הכי הרבה הוא להכיר את קהל היעד שלכם ואת הצרכים שלו.
אבל אם יש לכם את זה, אתם לא צריכים ״לעוף״ בעיצוב של הקריאייטיב.
השלישי (העליון השמאלי):
אם המותג שלכם תומך בקופונים – קריאייטיב שעובד כבר שנים
המוצר עם אחוז הנחה (אם תצליחו לתת תחושת אקסקלוסיביות, מה טוב!)
*הפשוט עובד*
רעיון #92 לקריאייטיב
אחרי כמה ימים של סקי, חוזר לכתוב לכם רעיונות לקריאייטיבים💙
הרעיון הבא קיבל המון לייקים, תגובות ושיתופים, והוא נמצא בטופ 10% – הכי טוב שהוא ממש קל לביצוע
אם יש לכם מוצר/שירות אינטרנטי כלשהו – אפשר לצלם הדגמה שלו דרך הפלאפון שלכם.
תשלבו את הצילום עם ווייסאובר (אפשר גם טקסטים/סאונדים)
ויש לכם אחלה של קריאייטיב!
רעיון #93 לקריאייטיב
היו לי שלושה קריאייטיבים להראות לכם היום ובסוף בחרתי בקריאייטיב הבא:
מותג ענק: Next
סוג הקריאייטיב: קרוסלה
פייסבוק עושה הרבה טסטים על דרך התצוגה של מודעות בסטורי באינסטגרם.
תראו איך זה נראה הפעם: 4 כרטיסיות במסך הראשון ואז כל כרטיסייה בניפרד בשאר המסכים אם בחרתם ללחוץ על הסטורי.
אחלה דרך של פייסבוק לגרום עניין נוסף במודעות.
*רציתי לשתף שסוג הקריאייטיב שעובד לי כרגע הכי טוב באופנה זה דווקא ״תמונה יחידה״ (קרוסלה במקום השני)
וסוג הקמפיין שעובד לי הכי טוב זה ASC+ (בכל החשבונות שאני מנהל היום – לא רק אופנה)
רעיון #94 לקריאייטיב
קונספט מאוד פשוט, קצת מזכיר לי דוגמאות מהעבר, פרסומות שנתקלתי בהן לפני כמה שנים, אבל פה הם עשו איזשהי התאמה לטיקטוק (בעיקר בסאונד ושימוש בפיצר שנקרא display card עבור דיסקליימר).
מה שאהבתי פה זה *הפשטות* – בטח שמתם לב שאני מנסה לקדם כמה שיותר פשטות במודעות שאני מעלה פה, כי באמת הפשוט עובד בפלטפורמות. מניסיון.
מקווה שהרעיון פה נתן לכם רעיון לעסק או המוצר שלכם
קריאייטיב *לפורים*
אסם יצרה אחלה פרסומת שמדברת את אווירת החג!
ממליץ ליצור קריאייטיב שקשור לחג:
1. אפשר עם קופון חג מסויים
2. ואפשר רק להיכנס לאווירה בשביל להראות רלוונטיות.
בדרך כלל ימים כאלה יכולים לתת לכם בוסט ללידים/מכירות אם אתם יודעים שתהיו רחוקים מהיעדים💸
*5 שאלות שחייב לשאול לפני שמפרסמים קריאייטיב חדש בפייסבוק או טיקטוק:* (בהשראת יוצרת תוכן)
1. האם מבינים מה המוצר/שירות שמוצג בפרסומת? (ב-3 שניות הראשונות, ב-6 שניות וב-9 שניות הראשונות).
2. האם קיימת היררכיה בקריאייטיב? (אלמנט ראשון שהכי בולט לכם, אחריו אלמנט שני שהכי בולט לכם ואחריו אלמנט שלישי – לעומת זה שמספר אלמנטים קופצים לי לעין ברגע הראשון שאני מסתכל על התמונה).
3. באיזו שנייה בסרטון המוצר שלכם מופיע בפעם הראשונה? (לא תמיד, אבל עדיף מוקדם ככל הניתן).
4. האם אפשר להבין שהמוצר/שירות שלכם עושה משהו אחר ממה שהוא באמת עושה? (אם כן, תנסו להיות ברורים יותר)
5. האם המודעה שלכם נראת טבעית לפלטפורמה (אינסטגרם / טיקטוק) או שהיא צועקת פרסומת? (טקסטים מתאימים, נראות מתאימה וכו)
תענו בכנות על כל אחת מהשאלות ותחזרו לערוך את הסרטון או התמונה עד שתהיו מרוצים מהתוצאה!
*איך האלגוריתם של פייסבוק עובד? הנוסחה המלאה*
יצא לי לרענן את הזכרון היום לגבי איך נקבע הציון של כל מי שמתחרה במכירה הפומבית בפרסום בפייסבוק והנחתי שלא כולם מכירים איך זה באמת עובד.
אנסה לפשט את זה כמה שניתן. זאת הנוסחה הכללית:
Advertiser Bid x Estimated Action Rate + User Value = Total Value
הפרמטר הראשון – הביד שאתם נכנסים איתו לכל הצעה פומבית (גם אם אתם על Lowest cost נקבע לכם ביד ספציפי)
הפרמטר השני – מה הסבירות שהלקוחות שלהם יבצעו את הפעולה שאתם מבקשים מהם לעשות – במידה רבה איכות הקריאייטיב שלכם תשפיע על הציון של פרמטר זה.
הפרמטר השלישי – השפעה שלילית או חיובית שיכולה להשפיע על חווית המשתמש כמו לדוגמה הרלוונטיות של קריאייטיב ליוזר ספציפי.
התוצאה של המשוואה הזאת היא הציון הכללי שלכם — ככל שהציון שלכם גבוה ככה הסבירות שלכם להיות מוצגים עולה.
*2 מתוך 3 פרמטרים נוגעים באופן ישיר לקריאייטיב*
קריאייטיב *לפורים*
אסם יצרה אחלה פרסומת שמדברת את אווירת החג!
ממליץ ליצור קריאייטיב שקשור לחג:
1. אפשר עם קופון חג מסויים
2. ואפשר רק להיכנס לאווירה בשביל להראות רלוונטיות.
בדרך כלל ימים כאלה יכולים לתת לכם בוסט ללידים/מכירות אם אתם יודעים שתהיו רחוקים מהיעדים💸