החממה לפרסום ממומן ומותגי איקומרס:
תהליך קבוצתי של 3 חודשים מ-₪0 ל-₪30,000 הכנסה

מהי תוכנית הליווי ל-30K הכנסה

ליווי יד ביד שבכל שבוע נפצח בלייב את חשבון הפרסום שלכם, נגדיר את הפעולות המתאימות ביותר לסטטוס שאתם נמצאים ונהייה לצידכם מרגע ההקמה עד רגע הסקייל. חממה שתתן מענה לכל שאלה שתעלה לאורך כל הדרך ובעיקר תעשה לכם סדר בכל המידע שקיים בחוץ.

מה תקבלו בתוכנית

הסילבוס המלא

כל הסודות של הפרסום הממומן

חודש ראשון

את החודש נתחיל עם מדידה, מטריקות רלוונטיות והגדרות טכניות שישמשו אותנו בקמפיינים. לאחר מכן נלמד כיצד בונים טסטים חכמים בפרסום, נבחר את המוצרים הראשונים אותם נרצה לקדם, ניצור יחד את הקריאייטיבים הטובים ביותר לפי טמפלייטים והטכניקות שעובדות ולבסוף ניצור יחד את הקמפיין הראשון בחשבון.

בקיצור:

  1. מדידה – הגדרות טכניות
  2. שיטת הטסטים
  3. בחירת המוצר/ים הראשונים לפרסום
  4. יצירת קריאייטיב
  5. יצירת קמפיין ראשון

חודש שני

בחודש השני נעלה רמה, בשלב הזה נבחן את תוצאות הקמפיינים, נבצע ניתוח נתונים מעמיק שישמש אתכם לכל קמפיין עתידי, נבצע אופטימיזציה בהתאם לשיטות שלי, נעלה ונוריד תקציב למודעות שעובדות ונלמד יחד כיצד בונים קמפיין שיכול להתמודד סקייל.

בקיצור:

  1. ניתוח נתונים
  2. אופטימיזציה
  3. העלאה והורדת תקציב
  4. שיטת הפרסום בהתקדמות – בחינה, למידה, הסקת מסקנות, יצירה, בחינה מחודשת.

חודש שלישי

אחרי שהכנו תשתית טובה למכירת מוצרים נעבור לשלב הגדילה. בחודש הזה נבנה את החשבון שלנו בהתאם לטכניקות שעובדות לגדילה, נשפר את האתר ונגדיל את יחס ההמרה, ננסה להוביל לאפסיילים של הלקוחות ונבנה יחד את המעטפת שתוביל לגדילתו של העסק.

בקיצור:

  1. מבנה החשבון הנכון לסקייל.
  2. שיפור יחס המרה באתר (מבנה דף מוצר/דף הבית/ דף קולקצייה נכון).
  3. הגדלת שווי עגלה באתר (הוספת באנדלים, אפסייל, קרוס סייל, פוסט סייל, סקר רוכשים, אימייל מרקטינג, מגבלות אשראי, חישובי מלאים).
  4. שיפור אימייל מרקטינג.

בונוס: קורס קריאייטיב לפייסבוק וטיקטוק

מדריך שחושף ב-7 ימים את השיטה ליצירת קריאייטיב שמתמקד בריווחיות. אתם תגלו איך לבנות את הקריאייטיב הבא שיתאים בצורה מדוייקת לקהל היעד, הנישה והמטרות העסקיות שלכם. תבינו איך לנתח, להסיק מסקנות וליצור קריאייטיבים שמבוססים על מדע מדוייק ולא על ניחושים.

המשתתפים מספרים

אחראי על הפרסום של 3 אקזיטים

תמיד האמנתי שבשביל למקסם רווחים ולהגיע למיצוי פוטנציאל, העסק חייב להשתמש בפרסום ממומן. בשנה האחרונה ניהלתי קמפיינים בסכום כולל של למעלה מ-5 מיליון דולר לחנויות איקומרס וסטארטאפים (מתוכם לקחתי חלק ב-3 לקוחות שעשו אקזיט).

כבר תקופה ארוכה אני מבין שבשביל להגיע לקהל הנכון אין צורך בטירגוטים מתוחכמים אלא עבודת קריאייטיבים נכונה ומונחת נתונים. לכן מירב המאמאצים שלי מתמקדים ברעיונות לקריאייטיבים, יצירה, ניתוח נתונים, הסקת מסקנות וחשיבה קדימה.

השאלות שסוגרות פינות אחרונות

יש אפשרות להיכנס למחזור הנוכחי עד ה-10 ליולי, כי החומר מוקלט וכמובן הלייבים יתקיימו למשך 3 חודשים (מרגע ההצטרפות שלך), אבל יש הגבלה ל-15 משתתפים

שלושה חודשים שלמים

אנחנו נעלה אחת לשבוע בימי שני, שבוע אחד ב11 בבוקר ושבוע שני ב-8 בערבבשביל שזה יתאים לכולם.

חשוב לבוא מוכנים בשביל לנצל את הזמן בצורה הטובה ביותר.

מטרת הלייבים היא לא להשאיר שאלה אחת שנשארה אצלכם ללא מענה.
נעבור על חשבון הפרסום שלכם, קריאייטיב, קופי, דפי מוצר וכל מה שתרצו שיוכל לעזור לכם להגיע למטרות שלכם בצורה טובה יותר.

כל הלייבים מוקלטים ויעלו לפורטל לצפייה בכל זמן שתרצו. בנוסף תוכלו לשאול שאלות בקבוצה בעקבות הצפייה, או לשים את השאלות שהכנתם ללייב למענה ע״י בקבוצה.

כן, לאחר קבלת פידבקים מהמחזור ה-1, הוספתי שלושה מפגשים להיכרות מעמיקה, קבל סטטוס, מחוייבות אישית ויצירת תוכנית פעולה מותאמת אישית

כן, הפורטל נגיש עם כל השיעורים המוקלטים.

במידה ויש מספר שותפים באותו עסק ובאותו חשבון מודעות, שניכם תקבלו יוזר לפורטל ושניכם תוכלו להצטרף ללייבים ולקבוצה ולשאול שאלות.

לכל מותג מתחום האיקומרס שמתכוון או כבר מפרסם במטא.

אין לי דרך לשלוט על כל המשתנים כמו אנשים שלא משקיעים מספיק זמן בליווי ועדיין מבקשים החזר כספי. אני מספק המון ידע וזמן, וכן אני זמין לכל שאלה או ספקה לפני הצטרפות.

בגדול ניתן לשאול כל שאלה שרק עולה לכם שיכולה לעזור בפרסום, ואם להיות ספציפי יותר אז פידבקים על קריאייטיבים, שאלות טכניות על קמפיינים, צילומי מסך מקמפיינים ובקשת עזרה לאופטימיזציה, חשיבה משותפת והתייעציות על קופי, הגדרת יעדים פומבית, צילומי מסך מההכנסות ושיתוף רווחים.

בדיקת התאמה לתהליך

בשביל שאוכל לוודא שתפיקו ממנו את המיטב