fbpx

מודעות לדוגמה לאיקומרס וחברות B2B

*שימוש המסמך הוא פנימי בלבד, ולא מתיימר להציג נתונים מבוססי דאטה. כל הדוגמאות שמופיעות הן לצורך למידה עצמית והשראה בלבד.
ההערות והתגובות שרשומות במקרים מסויימים הן דעתי האישית בלבד ולא מסתמסכים על נתונים פנימיים.

**המסמך מתעדכן באופן שוטף – במידה ותרצו לקבל עדכון כאשר זה קורה, תשאירו את המייל שלכם בסוף המסמך.

B2B

 

שם החברה: Leadfeeder

אתר: https://www.leadfeeder.com/
לינקדין: למדריכים הם משתמשים בליד ג'ן פורם.

טופו: וידאו אנימציה שמתאר מה הם עושים
מופו: מדריכים, וובינרים.
בופו: מודעת קרוסלה שמציגה את הפיצ'רים שלה בנוסף לסושיאל פרופ בקופי, דמו באמצעות ליד ג'ן.

דף נחיתה: עמוד הבית, דף רימרקטינג השוואה בינהם לבין מתחרה
פייסבוק: פייסבוק – נראה כמו מודעות רימרקטינג שמובילות לדף הבית.
מודעות לינקדין ופייסבוק:

 

שם החברה: Stripe

אתר: https://stripe.com/
לינקדין: משתמשים בהרבה מדריכים עם דפי נחיתה בנוסף לליד ג'ן, וובינרים קצרים של 7-9 דקות כל אחד בו הם מלמדים נושאים קטנים.

טופו:
מופו: וובינר, אחד הקמפיינים שלהם מכוון לחברות סאאס, אז הם יצרו מדריך של איך להקים מוצר סאאס מצליח
בופו: הם משתמשים במודעת תמונה עם מסר מאוד קצר וברור – אני לא בטוח שזה לשלב הזה פאנל כי לא מצאתי מודעה שמתאימה רק לטופו.

דף נחיתה: וובינר, מדריך סאאס
פייסבוק: אולי עושה חרם על פייסבוק
מודעות לינקדין ופייסבוק:

 

 

שם החברה:  productboard 

אתר:  https://www.productboard.com 
לינקדין: 

טופו: וידאו של הלוגו שלהם עם מה שהם עושים בקופי, בנוסף עוד וידאו של המוצר – מבפנים לדף נחיתה שמאוד מפרט על המוצר.
מופו: 
בופו: 

דף נחיתה: מכירה
מודעות לינקדין ופייסבוק:

 

 

שם החברה: Airtable

אתר: https://airtable.com/
לינקדין: 

טופו: שני בלוג פוסטים.
מופו: 
בופו: מודעת אחת שמציגה בדיוק מה שהחברה עושה

דף נחיתה: דף מכירה
פייסבוק: אולי עושה חרם על פייסבוק.
מודעות לינקדין ופייסבוק:


 

שם החברה: Invision

אתר:  https://www.invisionapp.com/
לינקדין:

טופו:
מופו: מדריך שהם יצרו שמוביל לדף נחיתה באתר שלהם שמוגן בהשארת אימייל
בופו: מודעת פאנל תחתון שמדברת על פיצ'ר ספציפי ומכווינה לדף נחיתה מאוד מינימלי, בנוסף מודעה שמעבירה בדיוק מה שהם עושים במשפט ומכווינה לשיחת מכירה (דמו)

דף נחיתה: מדריך – דף נחיתה מאוד נקי, עיצוב יפה ונותן בדיוק את המידע שאני צריך בשביל להחליט אם להוריד את המדריך או לא – מתאר בדיוק מה אני הולך לקבל במדריך בנקודות. פיצ'ר ספציפי, ריפורט, דמו, וובינר, מכירה, דמו, דמו 2

מודעות לינקדין ופייסבוק:

 

 

שם החברה: Slack

אתר:  https://slack.com/
לינקדין:

טופו: מודעה שמכווינה לבלוג פוסט שמדבר על איך הם יכולים לשפר את המצב הנוכחי שלהם בעבודה.
בנוסף הם יצרו וידאו שמציג את הערך המרכזי שסלאק מספקת ליוזרים שלה, ובאמצעות הוידאו הזה הם נחשפים לקהלים קרים חדשים ומכניסים אותם לפאנל.

מופו: יצרו ריפורט על ה-state of work – ניתן להוריד אותו באמצעות הליד ג’ן בלינקדין, ללא הנעה לפעולה אגרסיבית כיאה לשלב הזה בפאנל.
מפרסמים גם איבוק לחיזוק השלב הנוכחי בפאנל – הכל במטרה להעביר את היוזר לשלב האחרון בפאנל.
קייס סטאדי בנוסף, וובינר.
הם מפרסמים הרבה בלוג פוסטים שמדברים על סלאק ואיך היא יכולה לשפר את החברה שלך – הדעה שלי בעניין היא שהם יכולים לעשות את זה רק בגלל שהם בראנד מוכר, ואלו דברים שלא יעבדו בברנד פחות מוכר.

בופו: מדברים על אותו מסר מהטופו, רק הפעם עם תמונה שמכווינה לדף מכירה

דף נחיתה:
וובינר, דף נחיתה מהוידאו,
דף מכירה – נראה שהם מפרידים בין דפי הנחיתה לשלב העליון של הפאנל לבין דפי הנחיתה לשלב התחתון של הפאנל.
בחלק העליון הם משתמשים באתר הבית שלהם בו הם מציגים את המוצר שלהם ואת הפיצ'רים של המוצר, במה הוא מיוחד, ובנוסף שמים סושיאל פרופ עם טסטימוניאלס.
בתחתית הדף מפנים למאמרים מהבלוג שלהם בשביל לאנגג' יותר את הקהל שלהם.
נראה שאין פה מטרה עליונה לקנברט את היוזרים, אבל קיימים מספר הבדלים בין דפי הנחיתה:
אחד זה הוספה של קייס סטאדיס בדף הנחיתה של השלב התחתון בפאנל.
והשני זה המסר העיקרי בראש הדף – בראשון מסביר מה סלאק עושה, בשני מתמקד בלקיחת צעד שישנה את המצב הקיים.

פייסבוק: כרגע הפסיקו את הפרסום בפייסבוק

מודעות לינקדין ופייסבוק:

שם החברה: Yotpo

אתר: yotpo.com
לינקדין: פיצ'רים חדשים, קייס סטאדי, סקרים, בלוג פוסטים, וובינר, מחשבון.
דף נחיתה: 1 2, Guide, מחשבון
פייסבוק: מודעות רימרקטינג לכל חברה שביקרה אותם באתר
דף נחיתה: 1
מודעות לינקדין ופייסבוק:
דבר מאוד יפה שיוטפו עושים – קונים טראפיק חדש בלינקדין, ועושים ריטרגטינג מאוד חכם בפייסבוק עם קראייטיב מותאם לכל חברה שביקרה אצלם באתר.

 

שם החברה: Gong

אתר: gong.io
לינקדין: מדריכים (ליד ג'ן פורם), בלוג פוסטים, הרשמה לפודקאסט, דמו (ליד ג'ן + לינק במודעה), טסטימוניאלס – רימרקטינג
דף נחיתה: 1, לינקדין פולס, דמו, דמו 2 (השארת פרטים מגניבה מאוד) 
פייסבוק: אף לא מודעה אחת
דף נחיתה: 
מודעות לינקדין ופייסבוק:

 

שם החברה: Segment

אתר: https://segment.com/
לינקדין: דמו, דמו פרסונלי
דף נחיתה: דמו , דמו פרסונלי
פייסבוק: נראה שאין פאנל מורכב, רק מודעה ואז דף נחיתה כללי לרכישת יוזרים חדשים
דף נחיתה: 
מודעות לינקדין ופייסבוק:

 

שם החברה: Eko 

אתר: https://www.ekohealth.com/
לינקדין: מפיצים תוכן לחינוך השוק, משתמשים בליד ג'ן פורם.
דף נחיתה: https://www.ekohealth.com/telemedicine
פייסבוק: מכווינים לדפי מוצר ולדף הבית
מודעות לינקדין ופייסבוק:

 

שם החברה: Optimove

אתר: https://www.optimove.com/
לינקדין: מפיצים תוכן – בלוגים וריסורסים, ואז מקדמים את המוצר שלהם.
פייסבוק: מפרסמים מודעות דמו, מודעות בלוג פוסט, קייס סטאדי, סושיאל פרוף
דפי נחיתה נבחרים: 1 2 3 4
מודעות לינקדין ופייסבוק:

 

שם החברה: Bob

אתר: https://www.hibob.com/
לינקדין: Guides, Blog posts, Video for brand awareness and better targeting – leading to the home page(for my opinion), Lead gen forms, download the app
דף נחיתה: 1 2 3
פייסבוק: לדעתי רק רימרקטינג
דף נחיתה: https://www.hibob.com/get/shapinghr3
מודעות לינקדין ופייסבוק:

 

שם החברה: Syte

אתר: https://www.syte.ai/
לינקדין: מקדמים פיסות תוכן שונות (בלוגים), מדריכים, מודעות שמציעות פיצרים של המוצר ועוברים לליד ג'ן פנימי בלינקדין, קרוסלה לדף הבית
דף נחיתה: דף הבית מדריך
פייסבוק: סרטוני פייסבוק על לקוחות קיימים, סרטוני קייס סטאדי – לדעתי רק רימרקטינג (בלי CTA, מעניין)
דף נחיתה:
מודעות לינקדין ופייסבוק:

 

שם החברה: Cloudbees

אתר:  https://www.cloudbees.com
לינקדין: אקסלרטור, מדריכים עם ליד ג'ן פנימי
דף נחיתה:
פייסבוק: וובינר, כנסים, רימרקטינג לדמו
דף נחיתה: הרשמה כנס וירטואלי, דמו
מודעות לינקדין ופייסבוק:

 

שם החברה: Bread

אתר:  https://www.getbread.com
לינקדין: 
דף נחיתה:
פייסבוק: וידאו מוצר
דף נחיתה: https://learn.getbread.com/bread-general-lp-rebrand-2/step1
מודעות לינקדין ופייסבוק:
משווקים לאיקומרס – רק בפייסבוק בלי לינקדין – מעניין

 

שם החברה: Clearbit

אתר:  https://clearbit.com
לינקדין: וובינר, מדריכים, גייטד וידאו
דף נחיתה: ליד ג'ן פנימי למדריכים, 1 2
פייסבוק: בלוג פוסטים, וובינרים, דמו
דף נחיתה: דמו וובינר
מודעות לינקדין ופייסבוק:

 

שם החברה: Squarespace

אתר:  https://www.squarespace.com/
לינקדין: בלוג פוסטים
פייסבוק: מוצר
דף נחיתה: 1
מודעות לינקדין ופייסבוק:

 

שם החברה: Plaid

אתר:  https://plaid.com
לינקדין: מוצר
דף נחיתה: 1, ליד ג'ן פורם
מודעות לינקדין ופייסבוק:

 

שם החברה: Figma

אתר: https://www.figma.com/
לינקדין: קייס סטאדי עם ליד ג'ן פורם (נקודה חיובית – שינו את השדה לאימייל עבודה ואני חייב להכניס אותו ידנית לסינון – רעיון לעשות את זה גם בפייסבוק), רימרקטינג עם ליד ג'ן פורמ לקבלת הצעה
פייסבוק: אף לא מודעה
מודעות לינקדין ופייסבוק:

 

מודעות נוספות:

 

מודעות קייס סטאדי:

 

מודעות דמו:

 

 

eCommerce

 

שם החברה: Oura Ring

אתר: https://ouraring.com/
פייסבוק: מוצר, וידאו מוצר
דף נחיתה: 1 דף הבית
מודעות ופייסבוק:

 

שם החברה: The Lounge co

אתר:  https://www.theloungeco.com/
פייסבוק: מוצרים, קרוסלות, וידאו, סליידשואו
דף נחיתה:  דף הבית
מודעות ופייסבוק:

קבלו הודעה שהמסמך מתעדכן

כתיבת תגובה