בהירות מוחלטת לעסק שלכם
כמה שיחות עשיתי עם מותגים שאין להם מושג מה שורת הרווח שלהם. ההכנסות בשופיפיי זה לא מספיק - אתם חייבים להכיר כל פיפס שקורה ומשפיע על שורת הרווח שלכם - שתדעו בשורה התחתונה מה עובד, מה לא עובד ומה יגדיל אתכם פי 2
המנעו מלהפסיד כסף בפרסום
רואה החשבון האוטומטי שיחשב עבורכם את המקסימום שאתם יכולים להוציא על הפרסום תוך שמירה על הרווח
לקוחות חדשים או חוזרים? מה עדיף
ניתוח לקוחות חדשים VS חוזרים - בשביל שלא תתעוררו בעוד כמה חודשים ותגלו שהמותג שלכם מתרכז רק בלקוחות שלא עוזרים לכם לגדול
היתרון התחרותי בפרסום הממומן
הכוח לראות גם את ההכנסה העתידית של הלקוחות שלכם - ניתוח היסטוריית ההזמנות בחנות וחישוב כמה כסף כל לקוח שווה גם 90 יום לאחר הרכישה הראשונה שלו - מה שיאפשר סקייל כבר מהיום הראשון. LTV לפי טווחי זמן שונים
הופך אותך למנהל קריאייטיב בדקות
טבלאות שיעזרו לכם להבין מה עובד, מה לא עובד ולמה כל דבר עובד בשביל שתוכלו להכניס הרבה יותר כסף מקריאייטיבים עתידיים שתיצרו.