הדאשבורד שיתן לכם שליטה, ודאות מוחלטת, ונחת לגבי שורת הרווח באיקומרס שלכם

המנעו מלהפסיד כסף בפרסום

רואה החשבון האוטומטי שיחשב עבורכם את המקסימום שאתם יכולים להוציא על הפרסום תוך שמירה על הרווח

לקוחות חדשים או חוזרים? מה עדיף

ניתוח לקוחות חדשים VS חוזרים - בשביל שלא תתעוררו בעוד כמה חודשים ותגלו שהמותג שלכם מתרכז רק בלקוחות שלא עוזרים לכם לגדול

היתרון התחרותי בפרסום הממומן

הכוח לראות גם את ההכנסה העתידית של הלקוחות שלכם - ניתוח היסטוריית ההזמנות בחנות וחישוב כמה כסף כל לקוח שווה גם 90 יום לאחר הרכישה הראשונה שלו - מה שיאפשר סקייל כבר מהיום הראשון. LTV לפי טווחי זמן שונים

הופך אותך למנהל קריאייטיב בדקות

טבלאות שיעזרו לכם להבין מה עובד, מה לא עובד ולמה כל דבר עובד בשביל שתוכלו להכניס הרבה יותר מקריאייטיבים עתידיים שתיצרו.

ועוד באמת מלא!

בדיקת התאמה לשימוש בדאשבורד

בשביל שאוכל לוודא שתפיקו ממנו את המיטב