![](https://funnelist.co.il/wp-content/uploads/2024/04/Screenshot-2024-04-13-at-18.01.25.png)
בהירות מוחלטת לעסק שלכם
כמה שיחות עשיתי עם מותגים שאין להם מושג מה שורת הרווח שלהם. ההכנסות בשופיפיי זה לא מספיק - אתם חייבים להכיר כל פיפס שקורה ומשפיע על שורת הרווח שלכם - שתדעו בשורה התחתונה מה עובד, מה לא עובד ומה יגדיל אתכם פי 2
![](https://funnelist.co.il/wp-content/uploads/2024/01/קרוסלה-ניתוח-קריאייטיב-22-1.png)
המנעו מלהפסיד כסף בפרסום
רואה החשבון האוטומטי שיחשב עבורכם את המקסימום שאתם יכולים להוציא על הפרסום תוך שמירה על הרווח
![](https://funnelist.co.il/wp-content/uploads/2024/01/קרוסלה-ניתוח-קריאייטיב-23.png)
לקוחות חדשים או חוזרים? מה עדיף
ניתוח לקוחות חדשים VS חוזרים - בשביל שלא תתעוררו בעוד כמה חודשים ותגלו שהמותג שלכם מתרכז רק בלקוחות שלא עוזרים לכם לגדול
![](https://funnelist.co.il/wp-content/uploads/2024/01/קרוסלה-ניתוח-קריאייטיב-26.png)
היתרון התחרותי בפרסום הממומן
הכוח לראות גם את ההכנסה העתידית של הלקוחות שלכם - ניתוח היסטוריית ההזמנות בחנות וחישוב כמה כסף כל לקוח שווה גם 90 יום לאחר הרכישה הראשונה שלו - מה שיאפשר סקייל כבר מהיום הראשון. LTV לפי טווחי זמן שונים
![](https://funnelist.co.il/wp-content/uploads/2024/01/קרוסלה-ניתוח-קריאייטיב-25.png)
הופך אותך למנהל קריאייטיב בדקות
טבלאות שיעזרו לכם להבין מה עובד, מה לא עובד ולמה כל דבר עובד בשביל שתוכלו להכניס הרבה יותר כסף מקריאייטיבים עתידיים שתיצרו.
![](https://funnelist.co.il/wp-content/uploads/2024/01/קרוסלה-ניתוח-קריאייטיב-27.png)