fbpx

הקריאייטיבים המנצחים של חודש יולי 2022

פרסומת מעולה שראיתי היום בטיקטוק.

אלה הדברים שאהבתי בה:
1. היא מאוד טיקטוקית – ההמלצה היא להימנע כמה שיותר מלעשות פרסומות בטיקטוק אלא לעשות סרטונים שהם נייטיב לפלטפורמה ומדברים את אותה שפה.

2. הקריאייטיב מעביר את המסר בצורה מאוד חדה – לפעמים לא צריך לנסות להמציא את הגלגל יותר מידי – הפשוט עובד – ובמיוחד ששמים את כל הפוקוס על המוצר עצמו – אחד הקריאייטיבים שעובדים לי הכי טוב בפרסום זה תמונת / וידאו מוצר פשוט על רקע לבן.

3. הם משתמשים ב-best practices של טיקטוק שזה – קצב מהיר. מספר מקטעים בשניות הראשונות. והבנה מאוד מהירה מה המוצר.

4. הם שמו שאלה בתיאור של המודעה – גורם לאנשים להגיב וזה מגביר את החשיפה של המודעה – בטיקטוק מעל הכל הקריאייטיב צריך להיות מעניין. אם האלגוריתם רואה שאין עניין הוא מפסיק את החשיפה של המודעה – גם אם התקציב מאוד גבוה.

מה אתם חושבים על המודעה?

קראייטיב להורדת אפליקציה:

המודעה משכה אותי מאוד למרות שהיא לא נצמדת כלכך ל-best practices. אבל נקודה חשובה – הקריאייטיב פונה במסר שלו לקהל יעד מאוד ספציפי וככה הם משפרים את הטירגוט שלהם

אחר הצהריים טובים לכולם!☀️

מצרף לכם היום פרסומת שרצה *בטיקטוק* של חברה ישראלית בתחום *התכשיטים*.

מה שאהבתי זה את ההתאמה המדוייקת לפלטפורמה:

הם משתמשים בהוקים טובים, תפיסת תשומת לב בחצי שנייה הראשונה ו״מבדרים״ תוך כדי המכירה

הפעם מה לא לעשות!

המפרסמים מסתכנים בחסימת חשבון/תביעה על זכויות יוצרים.

כל פרסומת שמעלים חשוב שהיא תהייה עם מוזיקה שמותרת לשימוש.

איפה מוצאים?
1. TikTok audio library
2. Facebook sounds collection

אם מתעקשים על סאונד טרנדי אז אפשר להקליט גרסה שלו עם הקול שלכם, מישהו שלקחתם

מודעת תמונה הפעם, ושימו לב לדברים הבאים:
1. התמקדות במוצר / שירות
2. הוכחה חברתית – מעולה לרימרקטינג
3. קריאה ישירה לקהל היעד – אם אני מנהל HR או כל מנהל שרוצה לצ׳פר את העובדים שלו אני מבין שהשירות הזה בשבילי

מודעה מעולה שמדברת ישירות על הבעייה של קהל היעד שלה.
מסננת באמצעות הדוגמאות אנשים לא רלוונטיים
ומציגה בסוף גם את הפתרון.

קונספט שעובד מעולה:
בעייה (עם סינון קהל יעד)
פתרון מהיר
והנעה לפעולה

קונספט שעובד חזק בפייסבוק ואינסטגרם, זה ״התפקסות במוצר״

לפעמים הפשוט, פשוט עובד

שבוע טוב לכולם!

תראו כמה כיוונים יש לקונספט של ״לפני ואחרי״ – העליתי פה כמה דוגמאות עד עכשיו וכל אחת שונה מהשנייה – תהיו יצירתיים!

מודעה שקפצה לי באינסטגרם אבל בבירור היא נשלחה מטיקטוק.

גם את הבחור אני מכיר מטיקטוק כי אני עוקב אחריו. אז שני דברים יש לי על הקריאייטיב הזה.

1 – פתיח מעולה – מדבר ישירות על הבעייה של קהל היעד ומיד מציג פתרון.

2 – קריאייטיב שעובד בטיקטוק יעבוד גם בפייסבוק ואינסטגרם. אז מי שמתלבט אם להשקיע שם משאבים אני לא רואה שום סיבה למה לא לעשות את זה