מדריך שחושף ב-7 ימים את השיטה ליצירת קריאייטיב שתכפיל את הרווח בחשבון הפרסום שלכם
*מבלי לצאת לימי הפקה יקרים
הנעה לפעולה על ידי קריאייטיב, מציאת הסוג המתאים ביותר לעסק שלכם והתאמתו לכל הפלטפורמות.
כל השלבים לבניית הקריאייטיב הבא שלכם בצורה מסודרת שיובילו לתוצאות מנצחות בפייסבוק ובטיקטוק.
תלמדו ליצור קריאייטיב בצורה נכונה הכוללת: כתיבת בריפים ותסריטים, עבודה עם יוצרי תוכן, ניתוח נתונים והסקת מסקנות ומחקר על המודעות המתאימות ביותר עבור הנישה הספציפית שלכם.
אתם הולכים לגלות את האלמנט החדש שמשפיע ברמה הגבוהה ביותר על התוצאות ועדיין נמצא בגדר חידה אצל מפרסמים רבים.
התוכנית הזאת תעניק לכם:
בתום 7 הימים אתם תגלו איך לבנות את הקריאייטיב הבא שיתאים בצורה מדוייקת לקהל היעד, הנישה והמטרות העסקיות שלכם.
תבינו איך לנתח, להסיק מסקנות וליצור קריאייטיבים שמבוססים על מדע מדוייק ולא על ניחושים.
2 מתוך 3 פרמטרים באלגוריתם של פייסבוק מושפעים מאיכות הקריאייטיב
Meta
רוב המפרסמים מתמקדים בשיטה הישנה:
תמיד האמנתי שבשביל למקסם רווחים ולהגיע למיצוי פוטנציאל, העסק חייב להשתמש בפרסום ממומן. בשנה האחרונה ניהלתי קמפיינים בסכום כולל של למעלה מ-5 מיליון דולר לחנויות איקומרס וסטארטאפים.
כבר תקופה ארוכה אני מבין שבשביל להגיע לקהל הנכון אין צורך בטירגוטים מתוחכמים אלא עבודת קריאייטיבים נכונה ומונחת נתונים. לכן מירב המאמאצים שלי מתמקדים ברעיונות לקריאייטיבים, יצירה, ניתוח נתונים, הסקת מסקנות וחשיבה קדימה.
לצפות במהירות x1.5 😉
לסיים 80% מהפרקים.
פידבאק אותנטי על איכות השיעורים גם מבחינת התוכן וגם מבחינה טכנית.
פידבאק על טעויות תוכן, חוסר הבנה או טעויות עריכה.
פרקים מיותרים או פרקים שמרגיש לכם שהם חייבים להיכלל בפנים.
טסטמוניאל כתוב או מצולם (או שנייהם אם אתם ממש תותחים) בתום התוכנית.
כן, כל עוד התחלתם לפרסם ואתם יודעים איך להעלות קמפיין, הקורס הזה יכול לשפר לכם את הביצועים משמעותית.
המדריך עובר על הפן הפסיכולוגי של שיווק לכן זה מתאים לכל פלטפורמה. בקורס עצמו יש חידודים ספציפיים לפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.
בקצרה: לא רק. אבל אם תשלטו בפלטפורמות הפרסום לרמה הגבוהה ביותר והקריאייטיב שלכם יהיה גרוע אתם עדיין לא תקבלו תוצאות טובות. הפוך? ברוב המקרים כן.
בהרחבה: המכירה הפומבית של פייסבוק מושפעת משלושה פרמטרים. 1) הביד 2) הסבירות שיוזר יבצע פעולה. 3) איכות המודעה.
2 מתוך 3 פרמטרים מושפעים מהקריאייטיב לכן ככל שתשקיעו יותר בקריאייטיב, הציון הכולל יהיה גבוה יותר וכתוצאה מכך המודעה שלכם תתפקד טוב יותר.
מעל ארבע שעות שמחולקות לכל שלבי יצירת הקריאייטיב.
ברגע ש-5 מכם מצטרפים והמדריך מופץ לקהל הרחב.
אין לי דרך לשלוט על כל המשתנים כמו אנשים שלא משקיעים מספיק זמן בקורס ועדיין מבקשים החזר כספי. אני מספק המון מידע ודוגמאות מהקורס וכן אני זמין לכל שאלה או ספקה לפני קניית הקורס.
מיידית. ברגע התשלום הקורס נשלח בצורה אוטומטית למייל שאיתו נרשמתם בצירוף קבלה.
בהחלט. אני תמיד זמין לכל שאלה – dorams5@gmail.com