fbpx

קורס הקריאייטיב המנצח לפייסבוק וטיקטוק

מדריך שחושף ב-7 ימים את השיטה ליצירת קריאייטיב שתכפיל את הרווח בחשבון הפרסום שלכם

*מבלי לצאת לימי הפקה יקרים

נגן וידאו

איך נראת השיטה?

הוספה של טרנד P.O.V מטיקטוק לסרטון קיים
בחינה של ה-3 שניות הראשונות באותו סרטון

מה תלמדו?

איך משפרים את תוצאות העסק?

הנעה לפעולה על ידי קריאייטיב, מציאת הסוג המתאים ביותר לעסק שלכם והתאמתו לכל הפלטפורמות.

מאיפה מתחילים?

כל השלבים לבניית הקריאייטיב הבא שלכם בצורה מסודרת שיובילו לתוצאות מנצחות בפייסבוק ובטיקטוק.

איך יוצרים קריאייטיב מנצח?

תלמדו ליצור קריאייטיב בצורה נכונה הכוללת: כתיבת בריפים ותסריטים, עבודה עם יוצרי תוכן, ניתוח נתונים והסקת מסקנות ומחקר על המודעות המתאימות ביותר עבור הנישה הספציפית שלכם.

מה תקבלו מהקורס?

הקורס הוא זיקוק הידע שנצבר במהלך 3 שנים שעזרתי למותגים להגדיל רווחים באמצעות פרסום ממומן

אתם הולכים לגלות את האלמנט החדש שמשפיע ברמה הגבוהה ביותר על התוצאות ועדיין נמצא בגדר חידה אצל מפרסמים רבים.

 התוכנית הזאת תעניק לכם:

  • יתרון תחרותי
  • יכולת להביא את התוצאות הטובות ביותר לעסק שלכם
  • חסינות לכל שינוי עתידי שיצוץ בפלטפורמות הפרסום

בתום 7 הימים אתם תגלו איך לבנות את הקריאייטיב הבא שיתאים בצורה מדוייקת לקהל היעד, הנישה והמטרות העסקיות שלכם.

תבינו איך לנתח, להסיק מסקנות וליצור קריאייטיבים שמבוססים על מדע מדוייק ולא על ניחושים.

סילבוס

1

בונים את היסודות

  • הבסיס לקריאייטיב וההבנה איזה קריאייטיב יביא את התוצאות הטובות ביותר לעסק שלכם.
  • מהם חוקי הבסיס שכל מפרסם צריך להכיר.
  • המבנה הנכון לקריאייטיב שגורם ליותר אנשים להגיב ולבצע פעולה.
  • התאמת הקריאייטיב לכל הפלייסמנטים והפלטפורמות בדגש על העלאת החשיפה.

2

הפן הפסיכולוגי

  • מה מניע אנשים ואיך תוכלו להשתמש בזה.
  • מה המבנה הנכון לסיפור שמזיז אנשים.
  • אלמנטים שמשפרים את הסיפור שלכם.

3

יצירת הקריאייטיב

  • כל מרכיבי התמונה שקריאייטיב צריך להכיל.
  • 10 סוגי התמונות הממירים ביותר.
  • 4 החלקים שמרכיבים קריאייטיב וידאו.
  • ניתוח בלייב של וידאו ותמונות שמשמשים את המפרסמים הגדולים.

4

קריאייטיב לTikTok

  • מה פרסומת בטיקטוק צריכה להכיל.
  • דגשים מיוחדים לחנויות איקומרס.
  • דגשים מיוחדים לנותני שירותים.
  • כל החוקים והטיפים לפרסומות בטיקטוק. 
  • איך ליצור הוק (Hook) חזק.
  • איך ליצור פתיחים וסגירים (כולל דוגמאות).
  • באיזה סאונדים ניתן להשתמש ומאיפה להשיג אותם.

5

קריאייטיב וידאו - "השלב הבא"

  • 6 סוגי וידאו הממירים ביותר.
  • סוגי תוכן גולשים (UGC) שעובדים הכי טוב.
  • איך ליצור תוכן גולשים.
  • ספריית פרסומות המתעדכנת באופן שוטף בכל הנישות והקטגוריות.

6

איך ליצור את הקריאייטיב

  • כל הדרכים הקיימות ליצירת קריאייטיב בפועל.
  • כלים ואפליקציות חיצוניות.
  • ריגול אחרי קריאטיבים של התמתחרים שלה.
  • כתיבת בריף על פי טמפלייט מוכן.
  • כתיבת תסריט ומה הוא צריך להכיל.
  • יצירת קשר עם יוצרי תוכן.
  • הגדרת קהל היעד.
  • הצגת הערך המוסף שלכם מול הלקוח.
  • ביצוע טסטים שניתן ללמוד מהם.

7

ניתוח הנתונים והיום שאחרי

  • קריאת נתונים בצורה נכונה על פי המדדים החשובים והסקת מסקנות.
  • ניתוח קריאייטיב בטיקטוק.
  • ניתוח קריאייטיב בפייסבוק.
  • ניתוח דוגמאות בלייב.

1

בונים את היסודות

  • הבסיס לקריאייטיב וההבנה איזה קריאייטיב מביא עבור העסק שלכם את התוצאות הטובות ביותר.
  • מהם חוקי הבסיס שכל מפרסם צריך להכיר.
  • המבנה הנכון לקריאייטיב שגורם ליותר אנשים להגיב ולבצע פעולה.
  • התאמת הקריאייטיב לכל הפלייסמנטים בדגש על העלאת החשיפה (ולכל הפלטפורמות – טיקטוק ויוטיוב)

2

הפן הפסיכולוגי

  • מה מניע אנשים ואיך להכניס את זה לתוך הקריאייטיב.
  • מה המבנה הנכון לסיפור שמזיז אנשים.
  • אלמנטים שמשפרים את הסיפור שלכם.

3

יצרת הקריאייטיב

  • איך ליצור את קריאייטיב התמונה הבא שלכם (מה הקריאייטיב צריך להכיל)
  • 10 סוגי תמונות הממירים ביותר.
  • איך ליצור את קריאייטיב הוידאו הבא שלכם (ארבעת החלקים שמרכיבים וידאו )
  • ניתוח בלייב של תמונות ווידואים שמשמשים את המפרסמים הגדולים.

4

קריאייטיב לTikTok

  • מה פרסומת בטיקטוק צריכה לכלול
  • חידודים לחנויות איקומרס + חידודים לבעלי עסקים שנותנים שירות
  • פרסומות בטיקטוק. כל החוקים. כל הטיפים.
  • איך ליצור הוק חזק
  • איך ליצור פתיחים וסגירים. כולל דוגמאות
  • באיזה סאונדים  ניתן להשתמש ומאיפה להשיג אותם.

5

קריאייטיב וידאו - "השלב הבא"

  • 6 סוגי וידאו הממירים ביותר.
  • סוגי תוכן גולשים (UGC) שעובדים הכי טוב.
  • איך ליצור תוכן גולשים (UGC)
  • מאגר שלם של פרסומות שמתעדכן באופן שוטף (מחולק לנישות וקטגוריות)

6

איך ליצור את הקריאייטיב

  • כל הדרכים לאיך ליצור את הקריאייטיב הבא שלכם.
  • כלים ואפליקציות חיצוניות.
  • איך לדעת אילו קריאייטיבים עובדים בנישה שלכם.
  • איך לכתוב בריף.
  • איך לכתוב תסריט ומה הוא צריך לכלול.
  • איך ליצור קשר עם יוצרי תוכן.
  • איך להגדיר את קהל היעד
  • איך להגדיר את הערך שלכם לקהל היעד
  • איך לבצע טסטים לקריאייטיבים שניתן ללמוד מהם

7

ניתוח הקריאייטיב והיום שאחרי

  • איך למדוד את הקריאייטיב, לקרוא את הנתונים בצורה נכונה ולדעת איך לשפר (מבוסס על נתונים בלבד).
  • ניתוח קריאייטיב בטיקטוק.
  • ניתוח קריאייטיב בפייסבוק.
  • ניתוח דוגמאות בלייב.

תוצאות השיטה

3 אחרונים נותרו

למה להתמקד בקריאייטיב?

2 מתוך 3 פרמטרים באלגוריתם של פייסבוק מושפעים מאיכות הקריאייטיב

רוב המפרסמים מתמקדים בשיטה הישנה:

  • איך לשפר את מבנה הקמפיינים
  • באיזה סוג קמפיין להשתמש
  • איך לשפר את הטירגוטים
  • איזה טסטים לעשות
  • ואיך לאפטם בצורה הכי טובה

אבל הטקטיקה החשובה ביותר נשארה בצד

אחרי ניהול של יותר מ-200 אלף דולר בחודש ללקוחות, הבנתי שהאלמנט החדש שמשפיע בצורה המשמעותית ביותר על שורת הרווח בסוף היום הוא הקריאייטיב

איזה כלים תרכשו בקורס?

למה להצטרף עכשיו?

למי זה מתאים?

למי זה לא מתאים?

מי אני ומה הניסיון שלי?

תמיד האמנתי שבשביל למקסם רווחים ולהגיע למיצוי פוטנציאל, העסק חייב להשתמש בפרסום ממומן. בשנה האחרונה ניהלתי קמפיינים בסכום כולל של למעלה מ-5 מיליון דולר לחנויות איקומרס וסטארטאפים.

כבר תקופה ארוכה אני מבין שבשביל להגיע לקהל הנכון אין צורך בטירגוטים מתוחכמים אלא עבודת קריאייטיבים נכונה ומונחת נתונים. לכן מירב המאמאצים שלי מתמקדים ברעיונות לקריאייטיבים, יצירה, ניתוח נתונים, הסקת מסקנות וחשיבה קדימה.

מה מצופה מכם?

לצפות במהירות x1.5    😉

לסיים 80% מהפרקים.

פידבאק אותנטי על איכות השיעורים גם מבחינת התוכן וגם מבחינה טכנית.

פידבאק על טעויות תוכן, חוסר הבנה או טעויות עריכה.

פרקים מיותרים או פרקים שמרגיש לכם שהם חייבים להיכלל בפנים.

טסטמוניאל כתוב או מצולם (או שנייהם אם אתם ממש תותחים) בתום התוכנית.

אז מה מקבלים ברגע שמצטרפים:

עלות כולל בונוסים - ₪6,000

עלות לקהל הרחב - ₪1,500

מחיר נוכחי ₪897

השאלות שסוגרות פינות אחרונות

כן, כל עוד התחלתם לפרסם ואתם יודעים איך להעלות קמפיין, הקורס הזה יכול לשפר לכם את הביצועים משמעותית.

המדריך עובר על הפן הפסיכולוגי של שיווק לכן זה מתאים לכל פלטפורמה. בקורס עצמו יש חידודים ספציפיים לפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.

בקצרה: לא רק. אבל אם תשלטו בפלטפורמות הפרסום לרמה הגבוהה ביותר והקריאייטיב שלכם יהיה גרוע אתם עדיין לא תקבלו תוצאות טובות. הפוך? ברוב המקרים כן.

בהרחבה: המכירה הפומבית של פייסבוק מושפעת משלושה פרמטרים. 1) הביד 2) הסבירות שיוזר יבצע פעולה. 3) איכות המודעה.
2 מתוך 3 פרמטרים מושפעים מהקריאייטיב לכן ככל שתשקיעו יותר בקריאייטיב, הציון הכולל יהיה גבוה יותר וכתוצאה מכך המודעה שלכם תתפקד טוב יותר.

 

מעל ארבע שעות שמחולקות לכל שלבי יצירת הקריאייטיב.

ברגע ש-5 מכם מצטרפים והמדריך מופץ לקהל הרחב.

אין לי דרך לשלוט על כל המשתנים כמו אנשים שלא משקיעים מספיק זמן בקורס ועדיין מבקשים החזר כספי. אני מספק המון מידע ודוגמאות מהקורס וכן אני זמין לכל שאלה או ספקה לפני קניית הקורס.

מיידית. ברגע התשלום הקורס נשלח בצורה אוטומטית למייל שאיתו נרשמתם בצירוף קבלה.

בהחלט. אני תמיד זמין לכל שאלה – dorams5@gmail.com