fbpx

הקריאייטיבים המנצחים של חודש דצמבר 2022

מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥

*קפיצה על טרנד קיים – העלאה של אחוז ההמרה*
אני רוצה לשתף הפעם במהלך שגוגל ישראל עשו לפני כמה ימים – הם קפצו על טרנד שרץ ברשת בנישת ההייטק/סטארטאפים בתקופה האחרונה.
הם השתמשו בדמות של ״ברקוני״ בשביל להזמין את הקהל שלהם לאירוע שהם מארגנים.

למי שלא מכיר – ברקוני היא דמות ״שעובדת״ בחברת LSports שיצרה סדרת סרטונים (פתחו גם עמוד טיקטוק מעולה) שכל המטרה של הסדרה היא גיוס עובדים – לפי התוצאות שפורסמו – הם השיגו 1800 קורות חיים בחודש אוקטובר.

הם (גוגל) שלחו מייל עם סרטון של ברקוני מזמין לאירוע ואני מודה שרק בגלל שזיהיתי את השם פתחתי את המייל.

אחלה ביצוע בשביל להגדיל אחוזי הרשמה.
זה הפרופיל שלו בטיקטוק – https://www.tiktok.com/@barkuni

*קפיצה על טרנדים היא מעולה לא כאסטרטגיה שלמה, אבל כן בשביל להעשיר את הערוצים השיווקיים שלכם

רעיון #68 לקריאייטיב 💇‍♂️
אחרי שבועיים מטורפים של מעבר דירה ומקום חדש
ואחרי שארגנטינה הפכה לאלופת העולם
חוזר לעבוד בכל הכוח על למצוא לכם קריאייטיבים מהטופ לטיקטוק ולפייסבוק 🔝

*בואו נפרק את הקריאייטיב הבא:*
החלק ה 1 – פונה מיד לקהל היעד ונוגע בכאב שלו – ״שיער מתולתל… ולא יודע איך להתחיל — תמשיכו לצפות״ – גורם לקהל להסתקרן ולהמשיך לצפות.
החלק ה 2 – שילוב של המוצר בפרונט וכתוביות על המסך עם הנעה לפעולה
{שימו לב לכמות הקאטים והפריימים השונים + שימוש במוצר} – מאוד תורם לזרימה של הסרטון
החלק ה 3 – הצגת הפיצ׳רים של המוצר
החלק ה 4 – הצגת תהליך הרכישה (שימוש בשאלון כשלב מקדים) והנעה לפעולה

שימו ❤️ לבריף שעבר ליוצרת התוכן: [דעתי כמובן]
ביקשו ממנה לצלם טסטימוניאל כחלק ראשון של הבריף
ובחלק השני ביקשו ממנה לצלם שימושים שונים במוצר
אחר כך בעריכה היה אפשר לשלב את שני החלקים לסרטון אחד מעולה!

איך לא עושים פרסומת:
👇
מפתיע אותי שחברות כמו הוט מפרסמות בצורה כזאת בטיקטוק

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇

ברוכים הבאים למצטרפים החדשים👋
רעיון #69 לקריאייטיב
מוצר טיפוח לשיער

בואו נפרק את הקריאייטיב שתוכלו ליצור את הקריאייטיב הבא שלכם בקלות:
חלק 1 – שימוש בפיצ׳ר של טיקטוק [תגובה] + מראים עניין ברשת לגבי המוצר – מסקרן את הלקוחות להמשיך לצפות
חלק 2 – הצגת המוצר [מסנן את מי שהמוצר רלוונטי עבורו]
חלק 3 – ״איך להשתמש״ – מפשטים את התהליך מלפני לאחרי – מראים את המוצר בפעולה
חלק 4 – יתרונות המוצר
חלק 5 – הנעה לפעולה – כי חייב להגיד ללקוחות מה אנחנו רוצים שהם יעשו!

מקווה שזה עוזר💙

רעיון #70 לקריאייטיב🥊
חיפשתי היום השראה ללקוח לבאנרים פשוטים בפייסבוק עם אחוזי הנחה
ואלה הדוגמאות שמצאתי.
מאוד פשוט ליצור באנרים כאלה והם עובדים מעולה לרימרקטינג.
אז תקחו את המוצר שלכם (אפשרי גם לשירותים), תשימו אותו במרכז ותוסיפו לו את ההצעה שלכם
תנסו להישאר פשוטים – עובד מעולה!

רעיון #71 לקריאייטיב 🎁
ראיתי היום פרסומת שמשתמשת בטרנד יחסית ישן בטיקטוק, אבל עדיין רלוונטי
״מה הזמנתי, לעומת מה שקיבלתי ממותג X״

קונספט שאני אוהב – כי התסריט עבורו הוא יחסית פשוט:
*חלק 1* – ״מה הזמנתי, לעומת מה שקיבלתי ממותג X״ (פה הם השתמשו בגרין סקרין שמציג את המוצר באתר + אפקט טרנדי של הוצאה של המוצר לעולם האמיתי – מעולה!)
*חלק 2* – הוספת אמינות (״שמעתי על זה מחבר״) + מזה המוצר (מה יוצא ללקוח מזה) + הבעייה והפתרון
*חלק 3* – ״שימוש״ במוצר והצגת היתרונות
*חלק 4* – הצגת הפיצ׳רים
*חלק 5* – הנעה לפעולה

שימו לב 🔥 שהבריף ליוצרת תוכן מחולק לשניים – *טסטימוניאל ושימושים במוצר* – בצורה הזאת אפשר לערוך את הסרטון ע״י שילוב של ה-voiceover שלה עם השימושים השונים במוצר – זה גורם לסרטון להיות מעניין, מסקרן, עם קאטים מהירים, עם זויות שונות ועם תנועה מתמדת לעבר ההנעה לפעולה בסוף הסרטון.

רעיון #72 לקריאייטיב🆕
טרנד שטיקטוק שיתפו בתחילת החודש לשנה החדשה *2023*

אם לא יצרתם מודעות לשנה החדשה, זה עדיין לא מאוחר – אפשר לרוץ רוב ינואר עם המודעות האלה:
הטרנד הוא כרטיסייה שמראה לך מה אתה הולך להשיג יותר ב2023.
אתם יכולים להשתמש בטרנד ולהכניס ל-״מה אני הולך לקבל יותר בשנת 2023״ את המוצר או את התוצאה שהשירות שלכם מעניק.
*תזכרו כמובן שבשביל ממומן אתם יכולים להשתמש רק בסאונדים שנמצאים בסיפרייה של טיקטוק וכמובן לתת את הייחודיות שלכם בסרטון.

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇