fbpx

הקריאייטיבים המנצחים של חודש יוני 2023

מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥

תחום: Supplements
סוג מודעה: וידאו
סוג קריאייטיב: סיפור הבעלים

יש פה כלכך הרבה בקריאייטיב הזה:
1. דבר ראשון סיפור – שמתקשר לאלמנט נוסף – ״הבעלים״ – השילוב של שני האלמנטים האלה גורם לסקרנות, חיבור למותג, והוק והולד גבוהים יותר (הוק – 3 שניות ראשונות | הולד – אחוז האנשים שהמשיך לצפות – אם אתם צריכים עזרה בלחשב את המדדים האלה בפלטפורמה, תכתבו לי בפרטי)

2. דבר שני זה הסטייל של הסרטון – כשאני כותב סטייל אני מתכוון לזווית צילום, כמות אנשים בסרטון, הדינמקה ביניהם לבין הצלמה לבין מהלך הסרטון והמיקרופון המוחזק – זה סטייל שאני רואה הרבה.

3. דבר אחרון זה מהלך הסרטון – שימו לב למה הם בוחרים להגיד – גם יתרונות פיזיים, גם יתרונות רגשיים, גם פיצ׳רים – כל האלמנטים שאמורים לעבור לבנאדם בראש במהלך קבלת החלטות.

מוזמנים לכתוב לי בפרטי על כל שאלה!

תחום: תוספים
סוג מודעה: תמונה
סוג קריאייטיב: תמונת יתרונות

היכרות מעמיקה עם קהל היעד – כמה זה חשוב
שימו לב למשפט without the waiting room

המותג יודע שיש בעייה רצינית כרגע בארה״ב של זמני המתנה מטורפים לשירותים מהסוג הזה אז הם תוקפים בקריאייטיב שלהם את הבעייה הכי גדולה שיש כרגע לקהל היעד.

אתם יכולים לראות כאן את כל הפרטים על המודעה (כמה זמן פעילה, טקסט, CTA, פורמט המודעה, פלייסמנטים ואת דף הנחיתה שהם משתמשים בו – שווה!)
https://shorturl.at/vGS78

אני רוצה להראות לכם היום סוג מודעות שמאוד קל ליצור
סוג המודעה הוא באנר
הבאנר מורכב ממשפט עם שני אלמנטים:
1. הנעה לפעולה
2. הצעת המכר (USP – unique selling point)
3. תמונה שמדגימה את המוצר / שירות
תבינו מהי הצעת המכר הכי חזקה שלכם (רק אתם יודעים), תכניסו אותו למשפט עם הנעה לפעולה שתניע את הקהל שלכם, ותראו את מה שאתם רוצים שהקהל יקנה.
*לא בטוחים באיזה הצעת מכר שלכם לבחור? תכתבו כמה ותבחנו את כולן!

לא משנה מה אתם מוכרים, הסוג באנר הזה מתאים – תלחצו על הלינק לראות את כל המודעות 👇
https://bit.ly/USP-CTABanners

משתף איתכם היום מספר קריאייטיבים שמדגימים איך לתפוס את תשומת הלב של הקהל שלהם בשניות הראשונות של המודעה – החלק הכי חשוב

# הוק 1 – Sticky notes – ניתן להשתמש בזה להכל – פשוט לכתוב על הפיתקית משהו רלוונטי ולהדביק את המוצר (לשירות תדביקו על נושא הסרטון שלכם)

# הוק 2 – רוורס + ״לא חוקי״ – פעולה ויזואלית שפועלת ברוורס עם הוק מעניין שהולך טוב בטיקטוק

# הוק 3 – אלמנט ויזואלי / מגעיל – תמיד מושך את העין ועוצר גלילה

כל הפרטים על המודעות שמדגימות את ההוקים:
https://bit.ly/3-hooks

הקטע של המודעה של היום זה שהיא משתמשת ב-Notes של האייפון בשביל להעביר את המסר
אני רואה את הטכניקה הזאת הרבה והיא גם עבדה עבורי באחד הסרטונים שלי.

המודעה רצה במשך 99 ימים – לכן אני יכול להסיק שהיא עבדה טוב.
אתם יכולים להשתמש בטכניקה הזאת גם לסרטונים וגם לבאנרים – כלכך קל ליצור מודעה כזאת!
לינק: https://bit.ly/Iphone-Notes

המודעה הזאת רצה 32 ימים – קצת גבולי אבל אהבתי מאוד את הרעיון אז משתף אותה איתכם
הרעיון הוא לדעתי לנסות להיות נייטיב ואורגני בשביל שהקהל יוכל להזדהות עם המודעה.
תחשבו שבדרך הזאת אפשר לבחון כל השערה שיש לכם לגבי המסרים שלכם!
המודעה הזאת גם דומה לפיצ׳ר תגובה שקיים בפוסטים בטיקטוק.
כל הפרטים על המודעה 👈 https://bit.ly/TW-Post

קריאייטיב שנכנס ל-Top Ads של טיקטוק ונעשה ע״י חברה ישראלית
לפי הפוסט שנחשפתי אליו לגבי המודעה – היא הביאה ROAS של 4.1.

למה היא עובדת טוב?
1. הוק מעולה – שילוב של הפיצ׳ר של התגובות + שימוש במילה שמזיזה את הצופים – "pumping"

2. סקרנות וציפייה להמשך הסרטון בזה שהיא אומרת שהיא עושה משהו שאף אחד אחר לא עושה בדר״כ – והצופים סקרנים לראות איך.

3. דיבור על הבעייה והצגת הפתרון מיד אחריי + הצגת הבנפיטס.

4. הוספה של בי-רולים לאורך הסרטון שהופכים אותו למעניין יותר, סוחף, ועוזר בהעברת המסרים שעוברים בדיבור.

5. הנעה לפעולה + הצעה – אתם כבר יודעים כמה זה חשוב ❤️

המודעה המלאה: https://bit.ly/Top-Ad-Israel

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇