fbpx

הקריאייטיבים המנצחים של חודש אוגוסט 2022

ערב טוב לכולם 👋

מודעה שמתאימה לנותני השירות מביננו. קונספט שרץ בטיקטוק שהוא מתאר את ״תהליך הרכישה״ בצורה טובה שעובדת כמובן גם באינסטגרם.

שימו לב איך הם מתחילים עם הוק חזק – ישר לכאב של הקהל שלהם.

דבר אחד שהיה חסר לי פה זה הנעה לפעולה – הנעה לפעולה ברורה מעלה את אחוז ההמרה בצורה משמעותית.

יש מה ללמוד מהמודעה! אם יש שאלות אני זמין

ככה נראה התהליך אחרי שלחצתם על המודעה. בשביל לקבל לידים איכותיים יותר עדיף להוסיף שאלת סינון ולא להסתמך על הדאטה שמתווסף אוטומטית

שלום לכולם 👋 וברוכים הבאים למצטרפים החדשים.

פרסומת שנתקלתי בה באינסטגרם וגם בtop ads בטיקטוק – שימו לב למבנה של הסרטון – הוק חזק, שלוש סיבות (נותן ערך לקהל) והנעה לפעולה בסוף הסרטון – ממש לפי הספר. ואפשר לראות שזה עובד בטיקטוק והם העבירו את זה לאינסטגרם – עובד מעולה

ערב טוב לכולם 👋

מודעה שמשתמש בAR – אפשר ליצור כזאת מודעה באמצעות כלי של פייסבוק שנקרא SparkAR – ממליץ לעשות לזה טסט אם יש לכם מוצר פיזי שאפשר למקם אותו בחלל כלשהו. מגניב ממש!

היי לכולם ☀️

אם עדיין לא נכנסתם לטיקטוק – אז בבקשה אל תעשו את הדבר הבא:

אל תקחו את הקריאייטיבים שלכם בפייסבוק ותנסו לשים אותם בטיקטוק בלי שום התחשבות בפלטפורמה.

איך כן להתחיל: דבר ראשון וידאו ולא תמונות, דבר שני תבדקו איזה וידואים קיימים בנישה שלכם ותתחילו איתם.

ודבר אחרון, תנסו שהוידאו שלכם לא יצעק ״פרסומת״ – האלגוריתם פשוט לא יבזבז לכם כסף😎

משתף איתכם שתי מודעות היום שהן הפוכות לחלוטין אחת מהשנייה:
1/2
מודעה שמקדמת קורס – היא טובה בפורמט, יש בה אלמנטים שצריכים להיות בפרסומת אבל לפעמים זה לא מספיק.
המון היום מקדמים לימוד אורגני בטיקטוק אז צריך לנסות לחשוב קצת אחרת:
1. לדעתי צריך להציג את הדברים בצורה קצת שונה מאחרים ואיך את מיוחדת בהשוואה לכל השאר.
2. להציג את האישיות שלך ולתת לנו אופציה להתחבר אלייה – כי זאת גם אחת הסיבות שאנשים קונים וגם כי הם הולכים להקשיב לך כמה שעות טובות.
3. סדנה על טיקטוק? תצלמי *סרטון* שלך ותשתמשי בו כפרסומת

הדוגמה השנייה מציגה חשיבה קצת אחרת.
יש פה גם ממש מעט אלמנטים שצריכים להיות בפרסומת
אבל זה, בשילוב התמונה שמושכת את העין יוצר סקרנות
והופך את המודעה למעולה בעניי

שלום לכולם ואחלה סופש🍾
היום נחזור לשנת 1980
פרסומת של המוצג וויסקי ליום האב שמתאימה בקונספט לימים ספיציפיים בשנה כמו היום לדוגמה.

ההתמקדות פה היא יותר בקופי כמובן – אבל תראו איזה יופי הטקסט רשום ואיך אפשר להעביר מסר מסויים.
לדעתי אפשר לקחת את זה גם להיום אבל רק להתאים לפלטפורמה ולמוצר שאותו אתם מוכרים!
*{שווה ממש לקרוא}*

שבוע טוב לכולם!

סוף סוף אני מתחיל לראות פרסומות של מותגים ישראלים שמשתמשים ביוצרי תוכן כמו שצריך.

איתי מרשל פתח את החשבון טיקטוק שלו בקורונה והגיע לאזור ה200K עוקבים ופתח מזה קריירה.

בסה״כ מודעה נחמדה – רוב התגובות התייחסו לזה שזאת מודעה – מעניין לראות כמה זמן היא תהייה פעילה

ערב טוב לכולם 👋

אני שם לכם הפעם שתי מודעות בכוונה שתראו את ההבדלים ביניהן.
לפני שאתייחס למודעות עצמן, שימו לב לטירגוט – שתיהן מטרגטות אותי בצורה מושלמת.

עכשיו בואו נצלול לתמונה עצמה – שתיהן פונות לאייגנסיס כמו שאמרנו אבל השמאלית מזיזה אצלי רגש והימנית מכניסה אותי קצת לפלונטר חשיבתי של איך זה רלוונטי אליי.

מה שטוב בשמאלית זה שהם יוצרים סקרנות ופומו. נוגעים בכאב הגדול ביותר של סוכניות – להיות הטוב ביותר!!
תחפשו את הרגש הזה אצל הלקוחות שלהם, לילה טוב 😴

ערב טוב לכולם 👋

יש לי המון פרסומות שאני נתקל בהן ורוצה לשתף אבל היום בחרתי אחת מ-1990 של רשת הסופרים השנייה בגודלה באנגליה.

הסיבה המרכזית שבגללה רציתי כלכך לשתף אותה היא השילוב של הויזואל עם הקופי. תראו כמה כח יש להם ביחד – ממש הצלחתי להרגיש את טעם התפוז 🍊 בפה שלי וזה לדעתי מה שהם ניסו להעביר.

אם יש לכם מוצר / שירות שמפעיל רגש אצל הקהל שלכם, אל תסתירו אותו, תנסו שהם ירגישו אותו ברגע שהם רואים את הפרסומת שלכם💪

**תיקון לתפוז —> אשכולית 😂
תראו איזה כוח יש לויז׳ואל – מרוב שהכתום עשה לי קונוטציה של תפוז המוח שלי קרא את הטקסט כאילו זה תפוז**

שימו לב למודעה הבאה 👀
אפליקציית ׳טרנדטוק׳ שהשתמשה ביוצרת תוכן שיצרה סרטון בקונספט של ״ערך – רשימה״ (לימודי).

בתחילת הסרטון היא משתמשת בשני
best practices חזקים:
1. Thumb stopper – תמונה *חזקה* שגורמת לנו לעצור
2. הוק חזק – היא משתמשת בכאב גדול של קהל היעד ומסקרנת אותו שקיים פתרון פשוט וקל.

הסרטון ממשיך עם הגברת *האמון*, היא משלבת את קידום האפליקציה לתוך הסרטון בצורה טבעית ומסיימת עם הנעה לפעולה.

פרסומת מעולה לדעתי!🥊

ערב טוב לכולם 👋
הערב נקפוץ ל-1980 עם שתי פרסומת של וולוו
בא לי להתייחס לפרסומת התחתונה כי זה מתחבר לפרסומת ששלחתי כאן לפני יומיים.

העברת המסר פה היא מדהימה וגאונית
הם השתמשו בעוגן – הכותנה – שכולנו יודעים איך היא מרגישה
והשוו אותה לרכב שלהם – ככה, המסר עובר בצורה מהירה

השיטה הזאת של העוגן היא מעולה ומאפשרת להשוות כל מוצר או שירות למוצרים או תחושות אחרות
רק צריך לשבת בחדר עם כמה מוחות יצירתיים והרעיונות יתחילו להגיע💡
סופש נעים 💙

שבוע טוב לכולם 👋
היום אני רוצה להראות לכם דוגמה לסרטון בטיקטוק של חברת וויקס

בדרך כלל חברות מבוססות מתקשות להסתגל לפלטפורמות חדשות אבל וויקס עושה את נכון.

הם השתמשו פה בפיצ׳ר של טיקטוק שנקרא סטיטצ׳ בנוסף לטרנד שרץ חזק – זה רק מראה לנו שטיקטוק ממשיכה לתפוס תאוצה ומתאימה גם לחברות שחשבנו שמתאימות פחות.

אין זמן טוב יותר להיכנס לשם מאשר עכשיו 😝

שלום לכולם!
מודעה ששלחו לי היום שלדעתי היא מעולה.
אפליקציית Earnin השתמשה ביוצרת תוכן ובפיצ׳ר שעובד מעולה בטיקטוק (גם בפייסבוק) – שימוש בסירי

המודעה גם מדברת את הפלטפרומה, גם ״מבדרת״ וגם מעבירה את המסר בצורה טובה
(מאוד קל לייצור גם!!)
תגיבו עם 👍 או ❤️ אם אהבתם (אם לא, תשאירו ריק 😉 – אבל תכתבו לי מה לא אהבתם)

ערב טוב לכולם 👋
הפרסומת של היום נלקחה מה-Top Ads של טיקטוק ויש עלייה המון תגובות, שיתופים ולייקים.
היא מתחברת לקונספט של אתמול, רק הרבה יותר בסיסית, קלה להכנה, ולפי המתודה שקריאייטיב צריך להיות בנוי על פיו.

החלק הראשון – ״ההוק״ – מעניין / מבדר עם הצגת המוצר ומה הוא עושה.
החלק השני – ״הערך״ – איך המוצר עובד ומענה על שאלות נפוצות של קהל היעד (הורדת חסמים)
החלק האחרון – ״הנעה לפעולה / הצעה – הצעה מפתה שגורמת לצופים לבצע פעולה

☀️משבוע הבא אתחיל להוסיף את הפינות שביקשתם בסקר שעשיתי – אם יש לכם פרסומות שאתם לא בטוחים לגביהם – תשלחו לי וננתח אותם ביחד☀️

הערב אראה לכם קונספט קצת שונה – *תצפו ב15 שניות הראשונות ותבינו כבר את העניינים*

דבר ראשון שימו לב שהם לקחו את זה מטיקטוק ושמו את זה בפייסבוק
המודעה רצה ממרץ לכן ככל הנראה זאת מודעה שעובדת טוב

דבר שני – הקונספט הוא שהם לקחו את הפאונדרית של החברה ויצרו איתה סרטון.

כל אחד מאיתנו יכול לעשות את זה – אני בדיוק ביקשתי מאחד הלקוחות שלי שיתחילו לעבוד על סרטון כזה
בסרטון חשוב כמובן להראות ולדבר על המוצר אבל לא פחות, לדבר גם על המשמעות של המותג, למה הוא הוקם ומה המשימה שלו – כבר ידוע שיש חשיבות לסיפור של המותג.

זהו להיום, שיהיה המשך ערב מהנה 💃

שבת שלום לכולם 🌻
משהו קליל לסופש:
נתקלתי אתמול ברשימה מטורפת של אנשים מתחום השיווק / הקריאייטיב / ופרסום ממומן
אני אישית כבר סיכמתי משם מלא טיפים פרקטיים

ממליץ בחום:
https://structured.notion.site/structured/Tik-Tok-Twitters-You-Gotta-Follow-9d6fd5e672704a27bbabea23603bd9eb

אחרי כמה ימים של שקט, אני רוצה לשים לכם פה מודעה בקונספט שעובד מאוד חזק גם בטיקטוק וגם בפייסבוק

קונספט של השוואה
*זה מאוד דומה לקונספט של לפני ואחרי*

מותגים לוקחים מוצר שכבר קיים בשוק
מראים איך הוא נראה ומבליטים את הדברים השליליים בו, ״זורקים אותו לפח״ (לא חייב) ואז מציגים את המוצר שלהם ולמה הוא טוב.

אני יודע ממקור ראשון שהמודעה הזאת הביאה אחלה של מכירות

*למחר אני מכין לכם רשימה של טיפים מעשיים לאיך לוודא שהחשבון פרסום שלכם תקין*

ערב טוב חברים
אז אחרי שביקשתם שאוסיף לפה גם פינה של טיפים
הכנתי לכם את הטיפ הראשון (יותר כלי עזר מאשר טיפ 😉)

הטיפ היום קשור לקריאייטיבים שאתם יוצרים עבור העסק שלכם,
והטיפ הוא: *שאין סיבה לנסות להמציא את הגלגל*
כן חשוב לנסות מידי פעם דברים חדשים לחלוטין שעולים לכם
אבל כניראה שאת רוב הדברים כבר עשו לפניכם

אז שאתם מתחילים (וגם מתקדמים) תמיד תסתכלו מה המתחרים שלכם עושים
אם יש לכם דרך לראות גם את נתונים על הפרסומות, אז מעולה – זה יתרום לכם בהבנת האפקטביות של הפרסומת עצמה.

ואני לא אומר לכם להעתיק, אבל כן אפשר לקבל השראה ולעשות דברים דומים שכבר עובדים
חשוב להוסיף את הייחודיות שלכם – כי את זה אף אחד לא יכול להעתיק וזה מה שיבדל אתכם מאחרים.

*ועכשיו לאיך לקבל השראה מהמתחרים:*
1. הכלי הבסיס ביותר – של פייסבוק – Facebook ad library
2. כלי דומה של טיקטוק – TikTok Top ads
3. סיפורי הצלחה של מותגים בפייסבוק: Facebook Success Stories
4. סיפורי הצלחה של מותגים בטיקטוק: TikTok Success Stories
5. Ad Creative bank – אפשר לסנן לפי קונספטים
7. bigspy – אפשר לראות את המעורבות בפוסטים
8. PiPiads – רק בטיקטוק

מקווה שהטיפ הזה עזר, ואם אתם צריכים עזרה, יכולים לפנות אליי בפרטי 💙

ערב טוב חברים🥳
לאט לאט, אני מתחיל לראות יותר חברות ישראליות שעושות דברים נכונים בטיקטוק
וזה רק מראה שהשוק הישראלי בטיקטוק רק גדל

מיטב דש ומזרוני פנדה האלופים שעשו פרסומות עם יוצרי תוכן

ועכשיו חברה שמוכרת מצעים באינטרנט (cotton club) עשתה שימוש בקונספט שעד עכשיו ראיתי רק בחול

קונספט של ״מאחורי הקלעים״
הקונספט מאוד מתאים לסוג מסויים של עסקים ואפשר ליצור אותו ממש בקלות – עובד מדהים
רק היה חסר לי הנעה לפעולה בסוף – טיקטוק כבר הוכיחה שהמשתמשים נוטים לעשות פעולה מסויימת אחרי ביצוע מעורבות עם תוכן בטיקטוק – אז למה לא לעזור להם?