fbpx

הקריאייטיבים המנצחים של חודש מאי 2023

מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥

קריאייטיב שמאוד אהבתי של ברנד בשם Mott & Bow
מותג אופנה
המותג משתמש בקונספט של ״השוואה״ (הקונספט מתאים גם לנותני שירות)
קונספט שמאוד קל לעשות והוא עובד מעולה
מה שכן, חשוב להשקיע מחשבה בנקודות להשוואה שרושמים – זה החלק הכי חשוב במודעה
תבינו בדיוק מה הכאבים של קהל היעד שלכם ואיך הם מדברים על המוצר או השירות שלכם
ואת זה תשימו במודעה – זה תופס להכל!

אתם בטוח מכירים את הקונספט הזה – 3 סיבות ל..
באורגני הוא קצת חרוש, אבל במומן הוא עדיין עובד
בשפה של פייסבוק / טיקטוק הוא נקרא סרטון listical

סרטון שבו נותנים את הסיבות להשתמש במוצר, למה לקנות, למה לעזוב את הפתרון הישן, מה טוב במוצר וכו.

הסיבה ששמתי לכם את הקריאייטיב הזה היא בגלל הפיתקית שהם שמו בתחילת הסרטון – כמה חשוב לתפוס את העין בשניות הראשונות!
והם עושים את זה טוב
אחלה השראה!

מה את אומרים על הרעיון הבא?
אתם מכירים את הפוסטים שעולים בקהילות פייסבוק שהעיצוב שלהם הוא טקסט עם רקע כלשהו שפייסבוק מספקת לנו?

אז הרעיון הוא ליצור מודעה שאמורה לדמות פוסט בקהילות פייסבוק עם טקסט שאמור לעורר תגובות ושאלות – הטקסט צריך להזכיר את המוצר באיזשהו אופן ואז בתגובות לשים את הלינק למוצר.
המטרה לנסות להיות אורגני לפלטפורמה ולהראות פחות כמו מודעה

לדעתכם יעבוד טוב או לא?
תגיבו עם אייקון מתאים (לחיצה ארוכה על הודעה זו)

קונספט מגניב שדיברתי עליו בעבר
לשים את המוצר או השירות שלכם בתוך כתבה

אפשר לקחת כתבה אמיתית שכתבו עליכם
אבל אפשר גם לא…
שימו לב לטקסט שרשום – זאת לא כתבה אמיתית😂

היום הוידאו סופר קצר כי אני רוצה שתשימו לב לדבר אחד קטן בסרטון…‬
‫הפתיח שלו!‬
‫המון מפרסמים משתמשים בהוק ויזואלי (הוק שלא בהכרח קשור לסרטון אבל תופס את העין) בשביל לגרום לצופים לתת צ’אנס לסרטון ולתת עוד כמה שניות להבין אם זה מעניין אותם או לא.‬
‫קל מאוד לעשות את זה, ויש אינסוף דוגמאות כאלה

פרסומת נחמדה של סרווה‬
‫אני אוהב שמציגים קונספט של תהליך / מסע עם מוצר או שירות שמקדמים‬
‫המשפט הראשון בפרסומת: ״שמעתי שתוך 21 ימים הרגלים מתקבעים אז החלטתי לנסות מריחת קרם הגנה״.‬

‫הם נוגעים בכאב שאפשר להזדהות איתו (אני יודע כי אני גם מנסה למרוח קרם הגנה באופן יומיומי).‬
‫ובנוסף מנסים גם לחנך שוק – מחקרים מראים שכדאי להימרח באופן יומיומי אבל הרוב עדיין לא חושבים ככה.‬

‫מה הייתי מוסיף לסרטון:‬
‫ווייס אובר מעניין שהיה מולבש על הסרטון,‬
‫מציג יתרונות של מריחת קרם הגנה באופן יומי.‬

‫בשורה התחתונה: קיים פוטנציאל אבל יש עדיין עבודה.

פרסומת לתכשיטים‬
‫איך לעשות את זה נכון?‬
1. ‫להתפקס בתכשיט עצמו ולא בפרטי לבוש אחרים כמו בתמונה – אפשר ממש עם זום ומול מצלמה‬
2. ‫לא לצלם עניים – זה גונב את הפוקוס – לצלם מהאף/פה ומטה‬
3. ‫שווה לבחור דוגמן שמבליט את התכשיט (קונטרסט יכול לעזור)‬
4. ‫אפשר לשלב תמונה של התכשיט באריזה בנוסף לתכשיט על הבנאדם

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇

תחום: אופנה
סוג מודעה: קרוסלת תמונות
סוג קריאייטיב: יתרונות המוצר
ממתי פעילה: 26/04
למי מתאים: איקומרס ועסקים נוספים (עם התאמות)

אחלה דרך להציג את היתרונות של המוצר שלכם, אם אתם נותנים שירות אפשר לכתוב מה מבדל אתכם מאחרים / מה השירותים שאתם נותנים / איך התהליך אצלכם נראה וכו.
חשוב לשים את הנקודות הכי קריטיות אצל קהל היעד שלכם בשביל שהוא יתחבר בצורה הגבוהה ביותר

תחום: קוסמטיקה
סוג מודעה: וידאו
סוג קריאייטיב: פנייה לקהל יעד ספציפי & משאפ ביקורות
ממתי פעילה: 13/05

אחרי שעברתי על כל המודעות של המותג הזה הבנתי שהם כניראה מנסים להרחיב את התפוצה שלהם לקהלים נוספים שהם לא הצליחו להגיע אלייהם עד כה.
הרבה מותגים מגיעים למיצוי של הקהלים שלהם בשלב כזה או אחר כי כניראה שהקריאייטיבים נראים יחסית דומה אחד לשני.

אבל בדוגמה הבאה באמצעות יוצרי התוכן והתסריט בשניות הראשונות הם פונים לפלח אוכלוסייה מסויים שהוא מאמנים – קהל שכניראה מודע יותר לטיפוח העור שלהם מאנשים אחרים.

לפני כמה שבועות כתבתי לכם פה רעיון של מודעה שהיא סטייל פוסט בקבוצות

אז ראיתי אתמול מודעה בסטייל של מה שדיברתי עליו אבל יותר מזכיר מודעות שמדגימות חיפוש בגוגל.

לדעתי יתחילו לצוץ בעתיד מודעות של חיפוש בchatgpt ודומיו😀

איך לספר סיפור?
הקריאייטיב הבא מספר סיפור בצורה מעולה ומכניס את המוצר פנימה תוך כדאי הסיפור, יש הרבה מה ללמוד ממנו!

סוג קריאייטיב: ״לפני אחרי״ סטייל‬
‫תחום: מתאימה לכולם‬

‫קריאייטיב שמשתמש בטכניקה של לפני ואחרי אבל עם התאמה מדוייקת לקהל היעד שלהם.‬
‫כולם מחפשים האקים לקריאייטיבים ולפרסום אבל לפעמים הבנה מלאה של הצרכים והבעיות של קהל היעד מביאה לפיצוח של קריאייטיבים אצל מותגים‬

‫זה ממש לא מגיע במחקר ראשוני של מותגים אבל תהליך טסטים נכון וחידוד מתמיד של קהל היעד יוביל אתכם לפיצוח

אתמול טיקטוק עשו וובינר ללקוחות שלהם
באחד מהסליידים הם דיברו על השילוב בין אורגני וממומן בדף עסקי
כלומר ליצור תוכן בדף האורגני ולקדם אותו בממומן

איך זה יכול לעזור לכם:
1. יתן לכם הבנה מהירה של איזה תוכן עובד לכם לקהל היעד הרלוונטי אליכם.

2. הדף שלכם יהיה מלא בתוכן ויוזרים שנחשפים למודעה שלכם יוכלו ללמוד עליכם עוד לפני שהם עוברים לשלב הבא.

3. זה משפר את האפקטיביות של המודעות ותקבלו ביצועים טובים יותר בהם.

4. בנוסף אתם יכולים להעלות הרבה יותר תוכן אורגני ולקדם רק את מה שמקבל יותר צפיות / את האובג׳קטיב שאתם מחפשים.

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇