fbpx

הקריאייטיבים המנצחים של חודש ינואר 2023

מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥

רעיון #73 לקריאייטיב 🌻
הפעם סרטון שהוא יותר קלאסי, עובד ממש לפי הספר (נכון זאת הפקה, אבל כן רציתי שתראו את המבנה של הסרטון – היא זה מאוד חשוב להצלחה של קריאייטיב – וכל קריאייטיב, גם אם צולם באייפון).

הסרטון מחולק למספר חלקים:
החלק הראשון: המה והלמה – ג׳ל לשחיינים לעיניים (קונספט השוואה בתוספת ההצעה)
החלק השני: הצגת המוצר ואיך להשתמש
החלק השלישי: יתרונות – מקל, לחות, מרגיע
החלק הרביעי: אמינות – ביקורות + כוכבים + התוצאה לאחר השימוש
החלק החמישי: הנעה לפעולה בסוף הסרטון

מקווה שזה עושה לכם קצת סדר על המבנה הנכון לפרסומת הבאה שלכם🔝

רעיון לקריאייטיב #74 חברת Melio
הפעם אתן דוגמה לקריאייטיב מעולמות הSAAS
קונספט שנקרא * Product Demo*

כמובן שהוא מבוסס על אותו מבנה בדיוק כמו של קריאייטיבים מנישות אחרות (איקומרס, לידים וכו) אז אפשר לקחת ולהשליך אותו לעסק שלכם.

מה אהבתי בקריאייטיב:
1) לוגו בתחילת הסרטון – גם אם הלקוחות יפסיקו לצפות באמצע הם כבר הבינו מי המותג
2) הם נוגעים בצורך (*הבעייה*) שיש לכל בעל עסק בשניות הראשונות
3) דמו של המוצר – כמה יתרונות: מראה לנו את התהליך מנקודה א׳ ל-ב׳, מוסיף עניין לסרטון בצורת קאטים מהירים, מדגיש ומדגים את הפיצ׳רים השונים.
4) הם עונים על כל *ההתנגדויות* שיש ללקוחות לאורך כל הסרטון (אני מניח שלפי סדר חשיבות)
5) אחרון – הם מציינים את *ההצעה* שלהם – FREE

שלחו לי את התמונה הזאת להמחיש כמה שיווק זה דבר יפה! #75 💸
*לאן העין שלכם הלכה קודם?*

אחרי שהלקוחות רואים את הפרסומת הם כבר משוכנעים למה הם צריכים לקחת את השירות – גאוני ממש.

אם הצלחתם לשכנע בקריאייטיבים שלכם, עשיתם את שלכם – תהיו יצירתיים ותקחו את זה למוצר שלכם

רעיון לקריאייטיב #76
טיקטוק שיתפו את הרשימה העדכנית שלהם לטרנדים של התקופה האחרונה והדוגמה הזאת לקוחה משם

*הרעיון של הסרטון הוא:* להציע שתי אלטרנטיבות ולתת ללקוח לבחור ואז לצלם את התוצאה.
איך אפשר להמיר את זה לקריאייטיב לעסק שלכם?
*דוגמה:* המותג: טיפוח לשיער
*הרעיון:* לצלם מנקודת המבט של הצלם ולכתוב על שני פתקים: 1) שיער יבש 2)שיער חזק ובריא
כמובן לבחור בפתק #2
ואז להראות את המוצר, את השימוש בו ואת התוצאה שלאחר השימוש.

אפשר לקחת את זה לכל מוצר או שירות – ממש הכל!
תכתבו לי בפרטי אם תרצו שאתאים את הטרנד למוצר או השירות שלכם 💪

@pwilley15

Birthday shopping trip for our girl today! We had so much fun with this!! #fyp #foryoupage #birthdaygirl #indexcardchallenge

♬ Cool Kids (our sped up version) - Echosmith

רעיון #77 לקריאייטיב 👟
הרעיון הזה מתאים לכל סוג מוצר אופנה.

*מה הם עשו פה:*
הם השתמשו בשלושה אלמנטים חזקים בטיקטוק ושהוכחו כבר כעובדים.
1) גרין סקרין – חשוב להשתמש בפיצ׳רים של טיקטוק במודעות בשביל שיהיו נייטיביות לפלטפורמה.
2) סטיטצ׳ – הסרטון מזכיר פיצ׳ר נוסף של טיקטוק – עוד אלמנט שהופך את המודעה לסרטון רגיל.
3) מאשאפ של עדויות – אלמנט שלקוח יותר ממודעות אבל עובד מעולה – לחבר ביחד מספר עדויות לסרטון אחד – מומלץ לקחת את הטובות ביותר.

רעיון #78 לקריאייטיב
*הפעם למודעות רימרקטינג*

הקריאייטיב הפעם מדבר בעד עצמו, אז אתן קצת טיפים על איזה סוג תוכן כדאי להתאים לכל סוג קהל ברימרקטינג:

1. קהל שביקר או צפה במודעות שלכם – עדויות של לקוחות
2. קהל שהוסיף מוצר לעגלה – הארד סייל (תמונת מוצר עם אחוזי הנחה) / תמונת מוצר עם היתרונות שלו (כדאי להוסיף קופי שמתאים לנטישת עגלה).
3. קהל שרכש – להזכיר להם לרכוש שוב לפני שהמוצר שלהם יגמר / לתת להם הנחה על קנייה שנייה.

**כמובן שזה מתאים גם לעסק של לידים, פשוט צריך לעשות את ההתאמה לפאנל הספציפי.

רעיון #79 לקריאייטיב
התוצאות של הסקר התחלקו כמעט חצי חצי אז אנסה לשים ביקורות משני העולמות באופן שווה
היום קריאייטיב של נותני שירות.
אהבתי אותה כי הם מראים את הערך שלהם מאוד מהר וזאת כניראה הסיבה שהם נמצאים בטופ 18%
אבל
*מה הייתי מוסיף בשביל להפוך את המודעה לטופ 10%:*
1. מוסיף כתוביות לאורך כל הסרטון – מה השירות, למי הוא מתאים, איך זה עובד, מה היתרונות, מה מיוחד בנו וכו.
2. מנסה להוסיף וויוסאובר (אולי גם של סירי)
3. והכי חשוב – הנעה לפעולה

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇

רעיון #80 לקריאייטיב
הקונספט האהוב עליי – לפני אחרי

*שימו לב מה הם עשו פה טוב:*
1. חילקו את המסך שיתאים ל9:16 (ורטיקלי)
2. השתמשו בנראות שדומה לפיצ׳ר שקיים בטיקטוק (Stitch)
3. הציגו את המוצר, המרכיבים, והשימוש
4. השתמשו בוויוס-אובר והוסיפו הנעה לפעולה בסוף
אם תפרקו את היצירה של הקריאייטיבים שלכם ותכללו את כל האלמנטים שציינתי פה, הסיכוי לפרסומת שעובדת רק עולה!

רעיון #81 לקריאייטיב
קריאייטיב הרבה יותר קליל בווייבים שלו ממה שהעליתי עד עכשיו
ועדיין עומד בכמה מהאלמנטים של קריאייטיב טוב.

הוא נמצא בטופ 18% מבחינת המרות והוא קיבל הרבה לייקים ושיתופים
קחו ממנו את הפשטות, את הקלילות ואת ההומור ביצירה שלו -כל אחד מאיתנו יכול לצלם סרטון כזה!

רעיון #82 לקריאייטיב
שלחו לי היום מודעה מעניינת של טים טם
קלאסי שהם ישתמשו בקונספט של ״השוואה״ – מתאים למוצר שלהם בצורה מושלמת!

רעיון #82 לקריאייטיב
קונספט שעובד באופן כללי גם בטיקטוק וגם אינסטגרם / פייסבוק
קונספט של דואט – אתם יכולים ליצור את זה יחסית בקלות ולהכניס את השירות או את המוצר שלכם לשיחה
– לענות על שאלות נפוצות
– לספר על השירות או המוצר שלכם תוך כדי שיחה
– או לתאר איך אתם פותרים בעייה מסויימת

רעיון #83 לקריאייטיב
אהבתי אותו כי הוא מאוד פשוט ליצירה
*מה טוב במודעה הזאת:*
– הם מתארים מה הם עושים בטקסט הראשי וגם בוידאו שהם צירפו
– הוידאו שהם צירפו מאוד פשוט להבנה ומתאר את המוצר בכמה שניות
– יש הנעה לפעולה

*מה הייתי מוסיף/משנה:*
– מנסח את הכותרת שתדבר על היתרון היחסי שלהם על פני שאר פתרונות הסליקה.
– מוסיף אלמנט של אמינות כמו למשל ביקורות, כוכבים או לוגואים מוכרים שהזכירו אותם

רעיון #84 לקריאייטיב
תחום ההנעלה
כחלק ממחקר ללקוח חדש ניתקלתי במודעה הזאת ורציתי לשתף איתכם!

המסר פה הוא חד וברור (אני מתעלם לרגע מההצעה שלהם לגבי הגיפטקארד)
מבינים פה את היתרון שלהם מאוד מהר – הם הולכים על הנראות עם העמידות למים כאחד.
בנוסף למודעה הספציפית, אני רואה שהם משתמשים הרבה בתמונות (יכול ללמד אותי הרבה עך הנישה)

רעיון #85 לקריאייטיב
שימו לב ל-Thumbnail – התרגום לעברית נוראי אז נשאר באנגלית
בדרך כלל שאתם מעלים קריאייטיב חדש -אתם מעלים את הוידאו, מחכים שהוא יגיע ל100%, מוסיפים לו טקסטים, נותנים לו שם ולוחצים פרסם.
אבל יש שלב לא פחות חשוב והוא בחירת ה-Thumbnail – התמונה שמופיעה בחצי שנייה הראשונה של הסרטון, שבמידה והיא מספיק מעניינת היא תעלה לכם משמעותית את אחוז הצופים בסרטון.

גם אני חוטא לפעמים ולא נותן לזה מספיק דגש, אבל זה אלמנט בקריאייטיב לא פחות חשוב!

רעיון #86 לקריאייטיב *סליחה מראש על הסאונד – יש לי פה אקו*
דיברתי על הקונספט הזה בעבר – Founder story
אבל הטוויסט שאהבתי פה זה שהם ממש השתמשו בתבנית לקריאייטיב של יוצרי תוכן
1. הוק טוב
2. קאטים מהירים ומעבר לפריימים שונים [עוזר להגדיל צפיות]
3. השתמשו בפיצ׳ר של טיקטוק [חשוב להשתמש בשביל שהקריאייטיבים שלכם יראו פחות כפרסומות]

רעיון #87 לקריאייטיב
הפעם אני רוצה לשתף אתכם בפיצ׳ר שיש במערכת הפרסום של טיקטוק שנקרא:
Interactive Add-On – Premium add-on
"Shake to learn more"

כל המטרה שלו זה לגרום ליוזרים שצופים במודעות שלהם להיות הרבה יותר מעורבים.
מבחינתי טיקטוק מבינה את היוזרים שלה (גם את המפרסמים) ומנסים כל הזמן לחדש בשביל להגדיל חווית שימוש מהצד של היוזר ורווחים מהצד של המפרסמים.

תבדקו אם זה נכנס אצלכם, אם כן שווה לשחק עם זה ולראות איך אפשר לשלב את זה בקריאייטיבים שלכם!

בשבוע הקרוב אני משיק פיילוט (ל-10 אנשים) שקשור לייצור קריאייטיב לפלטפורמות הפרסום – אני אתן יותר פרטים בימים הקרובים, אבל אם מעניין אתכם בנתיים – תשלחו לי הודעה

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇