fbpx

הקריאייטיבים המנצחים של חודש ספטמבר אוקטובר 2023

מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥

כמה אנשים שאלו אותי איך לראות מודעות יוטיוב/ גוגל חיפוש / ודיספלאיי
ונזכרתי שיש את – Google Transparency
אתם יכולים לחפש שם לפי:
– שם המפרסם
– כתובת האתר שלו
ולסנן לפי מדינה או סוג המודעה

אני שם לכם פה את הלינק: https://bit.ly/Google-Transparency0

קונספט שעובד 90% מהמקרים
לחברות תמיד יש את הבעייה להשוות את עצמם מול המתחרים –
״אנחנו לא רוצים להוריד את האחרים״

אני תמיד מנסה להראות שיש דרך אחרת לעשות את ההשוואה.
אחת מהן היא להציג צללית של מוצר כללי שמבינים שזאת אלטרנטיבה.

שווה להגיע לפתרון שמתאים עבורכם כי הקונספט הזה עובד מדהים!!
לינק למודעה המלאה: https://bit.ly/comparison_general

מודעת ביקורת – הפוך על הפוך
הם לקחו את היתרון שלהם והציגו אותו כ״חסרון״ – שמו כוכב אחד במקום חמישה וגם כתבו – ״אתם הולכים להתחרט על זה שתקנו את הארנק הזה״.
אלמנטים שביחד מושכים את תשומת הלב, מסקרנים, ומדגישים את הערך המרכזי שלהם.

הערה חשובה למודעת ביקורות:
כשאני יוצר מודעה בסגנון הזה אני מחפש את הביקורת שתהייה הכי רלוונטית לקהל שלי – כלומר שתדבר ישירות על הבעייה, על הפתרון, על הדבר הזה במוצר או השירות שלי שהכי יכול לשכנע אותם.

לינק לאיך המודעה נראת: https://bit.ly/Reviews_other_way_around

שימו לב למודעה הבאה:
אותי היא מלמדת המון על איך לעשות מודעה טובה לאנשים שכבר היו אצלי באתר

מה למדתי ממנה:
1. לבחור בפינצטה את הביקורת שאני שם במודעה.
2. לדאוג שהביקורת תספק: אמון + הבנה של מה המוצר/שירות עושה במדוייק.
3. למשוך את העין עם אלמנטים זזים (הוידאו עצמו).
4. להוסיף לוגואים של מותגים מוכרים (אם קיימים).

לינק למודעה המלאה: https://bit.ly/Review_Forbes

ואווווו
כבר שנים שאני מחכה לפיצ׳ר הזה
כל פעם שלא יכלתי לעשות את זה אצלם, תהיתי מה כלכך קשה?!
סוף סוף זה הגיע! 😂

איך אני משפר חשבונות פרסום חדשים שאני מנהל היום:
1. אסטרטגית טסטים
2. אופטימיזציה
3. סקייל
4. הכל שוב מהתחלה

אני אתרכז היום באסטרטגיית טסטים:
הבנתי שכדאי שאצור לעצמי מערך למידה חכם שיעזור לי בהסקת מסקנות ובקבלת החלטות עתידיות.

המערך בנוי בצורה הבאה:
1. לכל טסט יש היפותזה
2. לכל טסט יש תוצאה צפוייה
3. העדיפות היא לבחון מודעות כשלב ראשון ובשלבים הבאים: קופי, סוגי קהלים, דפי נחיתה, סוגים שונים של מודעות, הצעות, פאנלים.
4. לבחור משתנה אחד בכל טסט.
5. כל תוצאה מובילה אותי לטסט חדש.

ארבע טקטיקות לטסטים שעובדות לי כרגע:
1. ללידים: קמפיין תחומי עניין או רחב עם כל המודעות שאני רוצה לבחון.
2. קמפיין ASC+ (advantage+ shopping campaign) לאיקומרס.
3. מודעת DCO (מודעה דינאמית שעוזרת לי למצוא את הטקסטים המובילים).
4. קמפיין קטלוג (כשלב ראשון אני שם את כל המוצרים – איקומרס בלבד).

אני יודע שזה נשמע פשוט, אבל כשלב ראשוני אני מנסה לא לסבך את הדברים בכלל, כי ברגע שאני מתחיל לקבל תוצאות הרבה יותר קל לי לבחון את שאר המשתנים.

תגיבו לי אם תרצו שאכתוב גם על שאר הסעיפים

פוסט 2 מתוך 4 מתוך הסדרה של איך איך אני משפר חשבונות פרסום חדשים שאני מנהל היום:
הפוסט הראשון היה על ״אסטרטגיית טסטים״.

הפוסט של היום מדבר על אופטימיזציה:
אתם הולכים לקבל מהפוסט תוכנית פעולה למתי אני מכבה מודעות, אד סטים, ואיך אני לומד מהתוצאות תוך כדי תנועה.

אתחיל מהראשון: מתי אני מכבה מודעות:
1. כאשר המודעה מוציאה בין פי 1.2 ל-1.5 מה-CPA שאני יודע להביא.
2. כאשר המודעה מוציאה תקציב בצורה מהירה ושהיא בפי 1 מה-CPA כי מהניסיון שלי זה לא מתאושש לאורך זמן (גם שההמרות מגיעות – עוד על זה למטה).
3. כאשר מודעה עם CPA גבוה מהממוצע באותו אד סט (אני לא אוותר עלייה – פירוט למטה).
4. כאשר מודעה נפסלת

הערות:
1. במידה ומודעה מוציאה תקציב בצורה מהירה אני אבחן אותה שוב באד סט עם תקציב נמוך יותר בשביל לשלוט בהוצאה.
2. במידה ומודעה פתאום מפסיקה לעבוד אחרי שהיא הביאה הרבה המרות אתן לה עד פי 2 מה-CPA.
3. כאשר אד סט באוויר פחות מ-3 ימים אני אהיה יותר סבלני איתו.
4. אם מודעה מביאה CPA גבוה מהממוצע באותו אד סט, אני אקח אותה ואכניס לטסט קריאייטיב הבא.
5. אני תמיד אסתכל על טרנדים ולא אחליט על בסיס יום אחד.

**אני מציע להעתיק ולהדביק את הצ׳קליסט הזה ולחזור אליו כל פעם שאתם צריכים – אל תנסו לזכור את זה עכשיו!*

השני: מתי אני מכבה אד סטים
1. כאשר האד סט הוציא תקציב כבר 4-5 ימים ואף אחת מהמודעות לא הביאה תוצאות, 
גם אחרי שעצרתי מודעות שבזבזו כסף ולא הביאו כלום. 
אם המודעות האחרות לא הוציאו כסף – אעצור – מהסיבה שאני מעדיף להתחיל את הלמידה מחדש באד סט ניפרד.
2. כאשר עשיתי סקייל לאותן מודעות באד סט ניפרד, והמודעות המקוריות במגמת ירידה.

השלישי: איך אני לומד מהתוצאות תוך כדי תנועה
1. אני מגדיר לכל מודעה או אד סט מטרה ספציפית – אם עבד לי אני מסיק את המסקנה שהגדרתי מראש, אם לא עבד לי אני מבין מה פחות הכיוון.
2. כשאני לומד ממודעה אני אשליך את המסקנות למודעות / אד סטים עתידיים שאצור (דוגמה למטה).

לדוגמה:
1. ב-3 שניות הראשונות המודעה מדברת על הבעייה X והנתונים מראים לי אחוז צפייה גבוה מהממוצע ב-3 שניות הראשונות. אני אבין שכדאי לי להמשיך לרוץ על בעייה X.
2. אד סט מסוג לוקאלייק מביא עלות לתוצאה בחצי מהממוצע בחשבון – אתמקד בטסטים הבאים בקהלים מהסוג הזה.

דיסקליימר:
אני משתף רק מה שעובד לי (במספר חשבונות שונה) – אז אני משער שיעבוד גם אצלכם, אבל צוקרברג הוא המלך אז אין לדעת.

פרגנו בלייק או שיתוף – זה לא עולה כסף 😝

מודעת ״נפץ את המיתוסים״
המודעה פעילה כבר 139 ימים – נראה לי כולנו מבינים מזה אומר.

הם השתמשו במודעה קרוסלה בשביל:
– ליצור סקרנות
– לגרום למעורבות עם המודעה
– לדבר על הכאבים, ״שאלות נפוצות״ (טיפול בהתנגדות), להציג את הפתרון

טריגים שעוזרים להשיג עלויות זולות יותר במודעות ולהיות טובים יותר מהמתחרים.

באופן כללי אני חושב שמודעה בסגנון קרוסלה יכולה לשרת אותנו בצורה מדהימה, אנחנו רק צריכים להשקיע מחשבה באיזה מסר אנחנו רוצים להעביר ואיך.

עזבו את הדוגמה הספציפית ותבינו שאפשר להשתמש בקונספט הזה לכל סוג עסק שקיים, כי לכל עסק יש קהל יעד, לכל קהל יעד יש: כאב, שאלות נפוצות, ופתרון שהוא ירצה לקנות 🙂

לינק למודעה המלאה: https://bit.ly/Myth-Carousel

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇

אם הייתם מצליחים לענות על כל השאלות (התנגדויות) שעולות ללקוחות שלכם בפעם הראשונה / שנייה שהם פוגשים אתכם? נכון שזה כניראה היה מעלה את אחוז ההמרה שלכם?

אז קחו רעיון למודעה מהסוג הזה:
קונספט של ״שאלות נפוצות״

סוג המודעה הוא קרוסלה
בכל כרטיסייה בקרוסלה תענו על שאלה אחרת שאתם יודעים שאקוטית ללקוחות שלכם.

תבחרו את השאלות הכי בוערות
**תשתמשו בפיצ׳רים של תגובה מהסטורי או מטיקטוק.

השראה למודעה בסגנון:
https://bit.ly/FAQ-ad

איך אני עושה סקייל ששומר על יציבות לאורך זמן
פוסט 3 מתוך 4 על איך לפרסם בפייסבוק בצורה ריווחית

הפוסטים הקודמים:
1. אסטרטגיית טסטים שיוצרת סיסטם ללמידה והסקת מסקנות.
2. אופטימיזציה שמשפרת ביצועים בלי להגדיל תקציבים.

בשורה התחתונה יש שתי דרכים לגדול:
1. לגובה
2. לרוחב

**חלקכם תופתעו לגלות שסקייל יכול להגיע לא רק משינויים טכניים בקמפיינים

סקייל לגובה:
1. להוסיף 15% כל שלושה ימים לקמפיינים שעומדים ביעד בשלושת הימים האחרונים.
2. העברת קריאייטיבים מטסט (תקציב נמוך) לקמפיינים ״עסקים כרגיל״ (תקציב גבוה).
3. איפטום הפאנלים הקיימים (הגדלת אחוז ההמרה במקום הגדלת תקציב).
4. הגדלת שווי עגלה (הגדלת ההכנסה במקום התקציב)

הערות:
1. ניסיתי המון שיטות הגדלת תקציבים בעבר – זה האחוז שראיתי ששומר על יציבות לאורך זמן.
2. לחכות שקריאייטיב יביא באזור 20 רכישות לפני שמעבירים אותו לקמפיין עסקים כרגיל.

סקייל לרוחב:
1. התרחבות לקהלים נוספים – לוקאלייקים, תחומי עניין נוספים, קהל פתוח.
2. שינויים גדולים בקריאייטיבים – הגעה לקהלים אחרים.
3. שינויים קטנים בקריאייטיבים – לדבר על בעייה אחרת, להציג פיצ׳רים אחרים וכו.

4. הצעות מכר נוספות.
5. מדינות / שפות נוספות.
6. פלטפורמות פרסום נוספות.

יש שיטה נוספת שנחשפתי אלייה בערוץ יוטיוב של אל יווני שכרגע שיפרה לי ביצועים פי 1.5 בסקייל יחסית משמעותי (ברגע שאקבל יותר נתונים אשתף אותם פה).

אני זמין לשאלות

איך לכתוב קופי מעולה שמביא תוצאות ונוגע בנקודות הכי קריטיות אצל הלקוחות שלכם?
יש לי המון תובנות שצברתי עם השנים
ותיעדתי אותם במסמכים פנימיים

וגם אני יודע שיש מיליון מקורות לשאוב מהם מידע, וזה נהייה מתיש לנסות ללמוד מכולם
אבל היום רציתי לשתף אתכם בשני מקורות שהשפיעו בצורה המשמעותית ביותר על הלמידה שלי

ממש לימדו אותי את העקרונות הבסיסיים לכתיבת קופי ממיר.
אישית אני ממליץ לכם לנקות את כל המסביב ולהתרכז רק בשני המקורות האלה.

מודה שזה דורש זמן אבל כמו כל דבר בחיים, בשביל תוצאות חייבים להשקיע.

שני המקורות:
1. קרייג קלאמנס – Craig Clemens
2. המכתב של גארי האלברט – https://bit.ly/The-Gary-Halbert-Letter-whtap

אם תרצו שאשלח לכם כמובן תכתבו לי

אסטרטגיית Black Friday שכדאי שתבחנו השנה

גישה מוקדמת ואקסלוסיבית:
1. תגדילו את רשימת המיילים שלכם מספיק זמן מראש ותציעו להם הצעה שהם יהיו היחידיים שיקבלו אותה.
2. תדגישו את האקסלוסיביות.
3. תוודאו שהם מבינים מה המוצר שלכם בשביל לסנן אנשים לא רלוונטיים.
4. תשמרו אותם חמים עד למבצע עצמו
5. תתחילו מספיק זמן מראש ותשתמשו באותן מודעות ואד סטים גם בשבוע עצמו.
6. תאריכו את המבצע מעבר ליום עצמו.

לקט קריאייטיבים מהבלאק פריידי של שנה שעברה (גם נותני שירות וגם איקומרס):
https://bit.ly/BlackFridayAds2022

מודעת משחק מילים
מהניסיון שלי משחק מילים בדר״כ עובד.

מה שהופך את המודעה לטובה זה השימוש בכאב / תשוקה של קהל היעד.
טיפ שמנחה אותי: לא משנה איזה מודעה אני יוצר – תמיד לשאוף להיות רלוונטי לקהל הלקוחות שלי!

עוד נקודה אחת — בחינה של מסרים שונים עוזרת להם בשני דברים:
1. לפנות לקהלים נוספים.
2. להבין איזה בעייה / קהל עובד להם הכי טוב.

אחר כך אפשר להתעמק באותה בעייה ולעשות לה סקייל עם מודעות נוספות — ככה העבודה מבוססת נתונים וידע ופחות על הרגשה

לינק לכל המודעות: https://app.foreplay.co/share/boards/o8HoRXRZNkYrP9YPW6rv?user=Dor%20Amsalem

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇