fbpx

הקריאייטיבים המנצחים של חודש יולי אוגוסט 2023

מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥

קריאייטיב שנכנס ל-Top Ads של טיקטוק ונעשה ע״י חברה ישראלית
לפי הפוסט שנחשפתי אליו לגבי המודעה – היא הביאה ROAS של 4.1.

למה היא עובדת טוב?
1. הוק מעולה – שילוב של הפיצ׳ר של התגובות + שימוש במילה שמזיזה את הצופים – "pumping"

2. סקרנות וציפייה להמשך הסרטון בזה שהיא אומרת שהיא עושה משהו שאף אחד אחר לא עושה בדר״כ – והצופים סקרנים לראות איך.

3. דיבור על הבעייה והצגת הפתרון מיד אחריי + *הצגת הבנפיטס*.

4. הוספה של בי-רולים לאורך הסרטון שהופכים אותו למעניין יותר, סוחף, ועוזר בהעברת המסרים שעוברים בדיבור.

5. הנעה לפעולה + הצעה – אתם כבר יודעים כמה זה חשוב ❤️

המודעה המלאה: https://bit.ly/Top-Ad-Israel

הקול נשמע לכם אמיתי?
למדתי היום שכלי AI בשם: play.ht יכול לקחת קול מקורי של בנאדם ולהקריא תסריט חדש לחלוטין.
הקול בסרטון המצורף נוצר ע״י A.I שמבוסס על קול של בנאדם.

תחשבו על זה – אני יכול ליצור עשרות קריאייטיבים *מסרטון אחד בלבד* ולבחון ככה מלא זויות שונות בפרסום שלי.

מה צריך שיהיה לי:
1. קול מקורי של יוצר תוכן (או של כל אחד אחר).
2. סרטון וידאו שלא רואים בו פנים
3. תסריטים שונים עבור כל אחד מהוידואים החדשים שאצור.

אחרי זה אני יכול לקחת את הקול ולהלביש אותו על הסרטון המקורי.

חוקי? לא יודע
וקול של סירי גם יכול לשמש לאותה מטרה, נכון – אבל לדעתי יש פה משהו יותר אנושי

חשיבה מחוץ לקופסה
שלחו לי את הקריאייטיב הזה [בתחום האפור מבחינת הפוליסי]
אבל זאת אחלה דוגמה לאנשים שישבו וחשבו איך הם יכולים למקסם את הקריאייטיב שלהם –

לדעתי שילוב של אנשי פרפורמנס פלוס אנשי קריאייטיב – כי הפיצוח הזה חייב להגיע משני הצדדים וגם שמתי לב שהמודעה הזאת רצה רק בפלייסמנט של הפיד ולא הסטורי כי בסטורי זה לא היה עובד.

זה רק מדגיש לי את הנקודה החשובה ששתי המחלקות חייבות תמיד לדבר ביחד – ניתוח הנתונים פר קריאייטיב חייב לחזור חזרה למי שיצר אותו בשביל להסיק מסקנות על מה ליצור להמשך ומה לא.

תראו מה הם עשו: https://bit.ly/ad-out-of-the-box

אנשים לא מקליקים על המודעות שלכם? שימו לב לטיפ הבא:
הטיפ נשען על אלמנט פסיכולוגי שנקרא The Barnum Effect

אם לא הייתי משתמש באפקט הזה בפוסט הנוכחי הכותרת שלי הייתה נראת ככה:
״תגדילו את אחוז ההקלקה שלכם במודעות ע״י הטיפ הבא:״

אז תשאלו שאלה במקום לספר עובדה

ברור שאחוז הקלקה גבוה לא מצביע על הכנסה גבוהה אבל כל עוד הכותרת שלכם רלוונטית למוצר שלכם אז זה יכול לעזור

שמעתי על האפקט הזה בפודקאסט שליווה אותי הבוקר בחדר כושר 🙂
המשך יום מוצלח!

המודעה הזאת גורמת לכם לעצור?
יש פה משהו מיוחד:
הם השתמשו באפקט שנקרא – ״generation effect״
אפקט שעוזר לזכור מידע מסויים בצורה טובה יותר בגלל שהוא ״נוצר״ בראש של הצופה במקום רק לקרוא את המידע.

אז מעבר לזה שלדעתי זה עוצר, זה גם תורם לזיכרון המודעה.

בכיף אפשר לקחת את זה לפייסבוק ולהשתמש בזה כמודעה!

כלי AI שיודע לקחת סרטון ארוך ולחלק
אותו למספר סרטונים קצרים באורך של 30 שניות עד דקה או יותר בהתאם לנקודות עניין בתוך הסרטון עצמו.

העליתי לשם וידאו מפודקסאט שהתארחתי בו והוא חתך לי 11 סרטונים קצרים לקטעים הכי מעניינים שהיו בפודקאסט!
ממש מטורף!

יש לו עדיין בעיות עם העברית, אבל למי שיש סרטונים באנגלית שהוא רוצה לחתוך, זה אחלה כלי עבורו
https://bit.ly/opus-pro

אחרי פגרת תאילנד 😝 שולח לכם כאן 3 מודעות חדשות

שלושתן נמצאות תחת אחד הקונספטים שממשיכים לעבוד מדהים בפייסבוק ואינסטגרם – ״השוואה״

אין מה לעשות, הפן הפסיכולוגי בקונספט הזה עובד ממש חזק ועוזר למסר לעבור מיד
תסתכלו גם על כמות הימים שהמודעות היו פעילות – מטורף!

לינק: https://bit.ly/Comparison_Ads
תגיבו עם אייקון אם נתן לכם השראה

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇

המודעה של היום: ״סיפור בעלים (יזמים/מקימים)״
במה להתמקד במודעה:

שימוש ב-Voiceover בלבד – בלי פנים – אלמנט שממש עוזר לחסוך זמן בצילום ובעריכה,
ואם היזם מרגיש פחות בנוח מול המצלמה או שאין לו זמן לנשום – אז זה ממש יכול לעזור.

גם קלטו איזה מוצר מגניב!
https://bit.ly/Founders_Story2

הבנתי שחלק פספסו את ספריית המודעות של טיקטוק (ממש זהה לזאת של פייסבוק)
הספירייה הושקה (עודכנה) לפני חודש, ואפשר למצוא בה כרגע מודעות רק מאירופה,
אבל עדיין ניתן לקבל השראה.

השוני המרכזי מה -Top Ads הוא היכולת לחפש לפי חברה ספציפית – לראות את המודעות שלהן, ובאיזה תאריך הן היו פעילות.
עוד כלי להוסיף לארגז הכלים שעוזר במחקר מתחרים/נישות/קריאייטיבים.
לינק: https://bit.ly/TikTok_Ads_Library

צוות הקריאייטיב של טיקטוק בוחר ידנית את הקריאייטיבים הכי טובים של החודש ומציג אותם ב- TikTok Spotlight
*זה לא כמו ה-creative center שלהם.

אפשר לסנן שם לפי תעשייה ואפשר לראות את כל הנתונים של המודעה כולל התקציב שלה לפי רמה (גבוה נמוך), סיכום בכמה מילים של הצוות, דף הנחיתה ועוד מטריקות יבשות.

למי שלא מכיר ורוצה לקבל עוד מקור להשארה, זה הלינק:
https://bit.ly/Top_Ads_Spotlight
נ.ב
תודה לכל מי שענה על הסקר 🙂

כשאני מעלה טסט למודעות חדשות בפייסבוק
הרבה פעמים מודעה אחת או שתיים מקבלות את רוב התקציב וגם מביאות את כל הרכישות

משהו שמצאתי שעובד לי לאחרונה:
1. אני עוצר את כל שאר המודעות שלא קיבלו תקציב
2. ואני מעביר אותן לקמפיין חדש
בקמפיין החדש הם פתאום מתחילות לעבוד מעולה – ואז יש לי שני אד סטים / קמפיינים שמביאים אחלה מכירות.

בעבר הייתי מוותר על המודעות האלה כי הנחתי שהן פחות טובות מהראשונות שלקחו את כל התקציב
תעדכנו אם עובד אצלכם