fbpx

הקריאייטיבים המנצחים של חודש מרץ 2023

מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥

*כל הטיפים הכי שווים של טיקטוק על קריאייטיבים במקום אחד*

אם לא יצא לכם להכיר את זה עד עכשיו, אז שווה להיכנס ולבדוק את הטיפים שיש לטיקטוק לתת על קריאייטיבים – הכל מגובה בנתונים על הפרסומות הכי טובות שרצו אצלם במערכת.

נתון מעניין משם: ״58% מהיוזרים אומרים שהם סומכים יותר על מותג אחרי שהם למדו עליו מיוצר תוכן מאשר ממודעה רגילה של המותג״ – *מסקנה: שימוש ביוצרי תוכן עוזר במידה רבה מאוד בשיווק העסק*

מקווה שזה יתרום לכם!

בימים הקרובים אתן ל-5 מכם גישה מוקדמת לתוכנית שיצרתי במשך כמה חודשים טובים על כל עולם הקריאייטיב (כל הטריקים והדברים החשובים שעובדים), בנתיים אם מעניין אתכם תשלחו הודעה בפרטי

לפני כמה ימים הייתי בכנס של פייסבוק על Reels.
מצרף לכם פה את אחד הסליידים שיכול לספק לכם תבנית חשיבה ביצירת קריאייטיבים (תעשו זום).
הם ממליצים להתפקס על הארבעה הראשונים.

לי אישית עובד טוב גם POV*

תזכרו שיש חפיפה יחסית גדולה בין מה שעובד בטיקטוק לרילז
אז הקונספטים פה מתאימים לשתי הפלטפורמות!

לפני כמה ימים שיתפתי איתכם את אחד הסליידים מהכנס שהייתי בפייסבוק על Reels.
אז היום אני רוצה להראות לכם דוגמה שממחישה את אחד הקריאייטיבים שהם רשמו שם.
קריאייטיב Listical (רשימה / יתרונות)

יש המון סגנונות לקונספט הזה אבל *כמה נקודות חשובות וקריטיות* שהפכו את הקריאייטיב הבא להיות בטופ של טיקטוק בשבוע האחרון:
1. מוזיקה מאוד קיצבית
2. רקע שמאוד מושך את העין
3. אינטרקציה משחקית של יוצר התוכן עם הטקסט
4. סרטון שהוא מאוד נייטיבי לפלטפורמה (לא נראה כמו מודעה בכלל)

*איך להטמיע אצלכם?*
– תרשמו את השאלות שעולות הכי הרבה מקהל היעד שלכם
– תכתבו את היתרונות הכי חזקים שלכם (עדיף שזה יהיה תועלות מאשר פיצ׳רים יבשים)
– תשתמשו ברקע / תפאורה שמדברת את השפה של קהל היעד שלכם

*“How can you make two months’ salary last forever? A diamond is forever. De Beers.”*
הפעם פוסט קצת שונה מדר״כ וחוזר כמה שנים אחורה..
כל אימון בשעות הבוקר אצלי מלווה בפודקאסט מתחום השיווק, קריאייטיב או עסקים.
הבוקר בפודקאסט על פסיכולוגייה בשיווק נחשפתי לפרסומת ששינתה את כל השיח הציבורי לגבי טבעות אירוסין יהלום בשנת 1947.

אני לא אחפור לכם הרבה, ואתמקד במה גרם לפרסומת הזאת *להישאר בתודעה גם אחרי כלכך הרבה שנים?*
באותה תקופה הגברים לא ידעו כמה הם צריכים להשקיע בטבעות אירוסין ואם בכלל יהלום הכרחי עבור טבעת.

דה בירס ענו על השאלות האלה בצורה מעולה ותוך כדי גם השתמשו בטכניקת Anchoring שעזרה להם להשיג את המטרה.

בעזרת המשפט שמופיע בתמונה, הם הציעו שכדאי לקנות *מוצר שמחזיק לכל החיים* עבור *התחייבות שנועדה לכל החיים* ובנוסף לזה גם אמרו בדיוק כמה הגברים צריכים להשקיע.

*התוצאה:*
השימוש ביהלום כטבעת אירוסין לפני הקמפיין עמד על 10%, וב1990 השימוש עמד על 80%.

*מחקר מעמיק על קהל היעד ושימוש בטכניקות פסיכולוגיות יכולות להביא לתוצאות מדהימות*

מודעה שקפצה לי בממומן, אבל זה עמוד שאני ממליץ *לכל מי שמפרסם משהו* לעקוב אחריו

מה הם עושים: כותבים קופי שמוכר
ואפשר ללמוד מהם המון רק מעמוד האינסטגרם ומהמודעות שלהם.

*למה אהבתי את המודעה הזאת:*
כי הם מתחילים עם משפט שגורם לאי נוחות מסויימת – יש בו דיסוננס מסויים (זה מסקרן את היוזר וגורם לו להמשיך לקרוא)
שניפתר במשפט השני שמבינים שזה דבר חיובי.

מודעה מאוד פשוטה שלדעתי עושה את העבודה (גם הדאטה מראה את זה – *היא פעילה מה-27 לדצמבר*)

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇

טיפ טיקטוק SPC – לא יצא לי עדיין לנסות אבל ממה שאני רואה בחשבונות אחרים נראה שעובד מדהים‬
‫יתרונות:‬
‫ההקמה פשוטה ומהירה יותר מקמפיין רגיל‬
‫טיקטוק יוצרת מספר ורסיות לכל קריאייטיב‬
‫אופטימיזציה אוטומטית (בתאוריה כמובן כי הם לא באמת יודעים כמה כסף אתם מוכנים להוציא על קריאייטיב)‬

‫חסרונות:‬
‫אם יש קריאייטיב אחד מתוך כל התמהיל שמוציא הרבה כסף ולא עומד ביעדים אין שום דרך לעצור אותו.‬
‫אשמח שתשתפו מהחוויה שלכם‬

‫הדרישות:‬
תקציב של פי 10 מה-CPA שלכם

‫אשמח שתשתפו מהחוויה שלכם

הקריאייטיב של היום הוא עבור מותגי אופנה
*יש פה כמה דוגמאות שמאוד קל ליצור*
תקחו את המוצרים הכי נמכרים שלכם, תשימו אותם ביחד ותוסיפו את ההצעה שלכם

*ההצעה היא האלמנט כמעט הכי חשוב במודעה שלכם – תחשבו עליו טוב!*

אפשר לראות לפי תאריך העלאה שלהן שהן עובדות טוב.

יצרתי סטייל כזה של מודעות שבוע שעבר אז תכתבו לי אם מעניין אתכם שאשתף בתוצאות בעוד כמה ימים

*טיפ קטן* שעזר לי מאוד לפני שבועיים ואולי יעזור גם לכם בעתיד
הייתי לי בעייה במעקב המרות בחשבון הגוגל עם אחת החנויות שופיפיי שאני מקדם.
יצא מצב שיצאו כמה אלפי דולרים ויומיים הפיקסל לא ירה חזרה את האיוונטים.

מיד ראיתי את ההשפעה על הקמפיינים שהורידו תקציב באופן מיידי בגלל שראו שהם לא עומדים ביעדים שהגדרתי (tCPA)
במקום לחכות מספר ימים עד שיתאפס חזרה
הגדרתי בחשבון משהו שנקרא *Seasonality adjustments*

*בקצרה:* אמרתי לגוגל באיזה תאריכים אני רוצה שהוא יחשוב שאחוז ההמרה שלי היה גבוה/נמוך יותר ממה שהיה בפועל.
*התוצאה:* האלגוריתם לא משתגע והוא פועל כרגיל.

בדר״כ השימוש שלי בזה הוא בתקופות של מבצעים אבל זאת אחלה דרך גם למקרים כאלה!

הוידאו הבא השתמש בטכניקה ידועה עבר תפיסת התשומת לב של הצופים
זה כלכך *חשוב להשקיע מאמצים בשלוש שניות הראשונות* – ועוד יותר חשוב לעשות על החלק הזה טסטים כל הזמן.

פה הם השתמשו בטכניקה שנקראת *Reverse*
הם לקחו את השנייה הראשונה ושמו אותה ברוורס מיד אחרי שהיא נגמרת – טכניקה ידועה שגורמת לאנשים להישאר על הסרטון.

בנוסף בתחום האיפור – הדגמת המוצר על הפנים זה אלמנט חובה בסרטונים
אתם יכולים להשתמש בטכניקה הזאת כמעט בכל סרטון שאתם יוצרים! *(בכל נישה)*

קיבלתי כמה שאלות על הטיפ שכתבתי כאן.
אז אני מצרף כאן את המקור לאיך לעשות את זה – והטיפ שכתבתי זה פיתוח שלי שלא מצויין במקור.
https://support.google.com/google-ads/answer/9352512?hl=en

*המלצת ספר – $100M offers*
בין הספרים היותר טובים שיצא לי לקרוא לאחרונה
יש המון ניסיון לבחור שכתב את הספר והוא מדבר רק מדברים שהוא עשה וחווה בשטח

*אנסה לתת לכם כמה נקודות מתוך הסיכום שלי לספר:*
1) התפקיד שלנו בהעברת המסר הוא לא ליצור את התשוקה – אלא להיות הערוץ שעונה על התשוקה ונותן לה פתרון – זה התפקיד של *ההצעה שלנו*
2) תשוקה = התוצאה החלומית שהיוזר מאחל לעצמו
3) אנשים משלמים יותר על בטחון שהם ישיגו את *התוצאה* שהם מחפשים.
אז המסר שלנו צריך לתת להם את הבטחון הזה.
4) ליצור רשימה של הפעולות הבסיסיות שהקהל צריך לעשות,
ואז לחשוב על כל הסיבות שימנעו מהם לעשות אותם

נגעתי ממש בקטנה, אבל אני ממש ממליץ לכל אחד לקרוא אותו!

*קייס סטאדי — חברה ישראלית – Loora AI – טיקטוק*
*התוצאה:*
25 אלף הורדות לאפליקצייה
ירידה של 67% בעלות להתקנה
וירידה של 41% בעלות ליוזר חדש

*מה החברה עושה:*
אפליקציה ללימוד אנגלית אבל מה שמיוחד בה שאפשר לנהל שיחה – משהו ששאר האפליקציות מתקשות איתו.

*מה הם עשו:*
– הם קיבלו אינדיקציה ראשונית מהפרסום שלהם שהקהל שמדבר ספרדית מגיב בצורה הטובה ביותר לאפליקציה (במותגים שנכנסים לשוק חדש תמיד אני ממליץ להתחיל רחב, ולאט לאט לגלות את המדינות/שפות/מוצרים שעובדים הכי טוב – ככה אני עושה ללקוחות שאני עובד איתם)
– הם שיתפו פעולה עם שני יוצרי תוכן (מורים לאנגלית) שסיפקו להם חומרים לשימוש בטיקטוק כ-Spark ads (הם הכיוונו אותם על הטרנדים שעובדים בטיקטוק אבל נתנו להם חופש פעולה מלא) – כמובן שאני מלמד איך לעשות את כל התהליך הזה בקורס החדש שהשקתי 😉

*התוצאות האלה הגיעו רק אחרי עבודה של חודשיים!*

יונתן, מנהל השיווק שלהם אמר שהוא היה מאוד סקפטי בהתחלה, הוא חשב שהקהל בטיקטוק צעיר מידי ולא רלוונטי עבורם.
כמובן שהקהל בטיקטוק כבר שונה שנות אור ממה שהיה בהתחלה
ממליץ בחום להיכנס לטיקטוק אם אתם עדיין לא שם

אל תפספסו את הקריאייטיב / טיפ הבא שעולה בקבוצה 👇