הקריאייטיבים המנצחים של נובמבר דצמבר 2023
מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥 לקבוצת הוואטצאפ
מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥 לקבוצת הוואטצאפ
מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥 לקבוצת הוואטצאפ
מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥 לקבוצת הוואטצאפ
אלו השלבים שעזרו לי להרוויח ₪100K ללקוח עם חנות מתחום האופנה תוכלו לקחת את תוכנית הפעולה הזאת ולהכיל אותה על כל יום ״סייל״ שאתם מתכננים
הצצה פנימה לפעילות של חנות איקומרס לאחר ה-7 באוקטובר מה גרם לאוקטובר להיות החודש הריווחי ביותר? הסתכלות על כל חודש אוקטובר בדוחות של פייסבוק:
מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥 לקבוצת הוואטצאפ
מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥 לקבוצת הוואטצאפ
מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥 לקבוצת הוואטצאפ
מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥 לקבוצת הוואטצאפ
מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥 לקבוצת הוואטצאפ
מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥 לקבוצת הוואטצאפ
מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥 לקבוצת הוואטצאפ
מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥 לקבוצת הוואטצאפ
מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥 לקבוצת הוואטצאפ
מידי יום עולים בקבוצת הוואטצאפ הטופ קריאייטיבים משלל מותגים, טיפים על פלטפורמות הפרסום ומקורות השראה שיעזרו לכם להכניס יותר כסף לעסק שלכם 🔥 לקבוצת הוואטצאפ
לקבוצת הוואטצאפ קריאייטיבים שמביאים מכירות https://vimeo.com/816547936 ערב טוב לכולם 👋 מודעה שמתאימה לנותני השירות מביננו. קונספט שרץ בטיקטוק שהוא מתאר את ״תהליך הרכישה״ בצורה טובה
לקבוצת הוואטצאפ קריאייטיבים שמביאים מכירות https://vimeo.com/816466583 פרסומת מעולה שראיתי היום בטיקטוק. אלה הדברים שאהבתי בה:1. היא מאוד טיקטוקית – ההמלצה היא להימנע כמה שיותר מלעשות
*שימוש המסמך הוא פנימי בלבד, ולא מתיימר להציג נתונים מבוססי דאטה. כל הדוגמאות שמופיעות הן לצורך למידה עצמית והשראה בלבד.ההערות והתגובות שרשומות במקרים מסויימים הן
בפוסטים הקודמים תיארתי איך אני יוצר את הפאנל השיווקי שמתאים לכל לקוח.אחד מהאלמנטים שקיימים בפאנל הוא דפי הנחיתה. זה אחד מהנכסים העיקריים שמרכיבים את הפאנל,
אחת החברות שאני עובד איתם היא חברת סטארטאפ שמציעה את שירותם לחברות Saas וחברות איקומרס, המטרה שלנו היא הגדלת הלקוחות המשלמים שלהם דרך פרסום ממומן.
ברגע שהלקוח אמר כן והחלטתנו שאנחנו יוצאים לדרך משותפת, מתחילה העבודה האמיתית, עכשיו צריך לספק את כל מה שדיברנו עליו בפגישות/שיחות הכנה שקדמו לסגירה. הצעד
אחרי שביצעתי את המחקר שוק שהלקוח נמצא בו, יכלתי להבין אם אני יכול או לא יכול לתת ערך. יכלתי לדעת אם הקהל יעד שלהם נמצא
קולגה שעבדתי איתו תקופה, המליץ עליי לחברת סאאס שמציעה פתרון לברנדים מתחום האיקומרס וחברות סאאס. הם חיפשו מישהו שיבנה להם אסטרטגיה שיווקית להגדלת מספר הלקוחות
רקע על החברה: מוצר סאאס מתחום המרקטינג החברה היא פלטפורמת סאאס שפונה ל-SMB's ועוזרת להם בכל מה שקשור לפרסום ממומן בפלטפורמות השונות. החברה הייתה בשלב
מיום ליום הפרסום בפייסבוק הופך לתחרותי יותר ויותר, מפרסמים נהיים טובים ומשוכללים יותר ובנוסף השחקנים הגדולים נכנסים לאט לאט לפרסום דיגיטלי עם תקציבים גדולים יותר.